GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Anna Kockar

2008-03-24 | 22:42:49 | Egocentrerat&Vardagligt

Å så kvällens middagtips: En mustig röd soppa gjord på solmogna färska nyplcokade tomater, doftandes av aromatiska kryddor. Servera med ett freshly baked oh så healty bread med lite krämig cordon de bleu oh lalala french ost....

Eller...

Värm en Kelda tomatsoppa i en kastrull - se till at röra om annars bränner soppan fast ( believe me it did). Rosta två stycken Pågen toastskivor och lägg några bitar av en Billingeost emellan. Skär bröden till trekanter för vardagslyxkänslan ty trkantiga toasts är mer glamour än fyrkantiga. Strö lite gammal torr oregano över soppan.
Voila!

146310-5038
(foto: jag själv)
Kommentera 6 st

Kommentarer
Bim H-D
2008-03-24 - 22:50:28

Ah... det lät gott med något i magen, hm... du gjorde mig ju hungrig nu, hrmpf... äta nu? hm... eller, nej... och undvika godis, hm...
Och gissa vem som ÄR ombloggad, hehehe... och gissa vem som ÄR virrig? Hm, det sista var nog enklast att gissa va? ;)
Må så grankott... vad han nu hade för namn som sa det... mossning, mossning alla människobarn... och namnet var, hm... öhhh... återkommer OM jag kommer på det... ... ... hrmpf...

Fia
2008-03-24 - 22:55:04

åhh va gott det ser ut! :) blev hungrig nu.. har inte ätit någon riktig middag, bara kladdkaka och kiwi.. :S hehe. Godkväll!!

Hanna
2008-03-24 - 23:32:19

Stackare, hoppas du mår bättre nu!
Min påsk har varit lugn och skön med god mat och trevligt sällskap, inte fel alls!
I morgon ska jag börja praktisera! Är nervös som bara den :)
Godnatt!
Kram

Juliana
2008-03-25 - 00:46:25

Haha.. härliga beskrivningar båda två :) Hoppas det smakade! Kramar

Sranje
2008-03-25 - 07:54:00

Godmorgon :).. Ser jättegott ut!
svar: Lyx :D!

H-S
2008-03-25 - 08:42:36

gourmekock!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: