GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

så som jag gillar det..

2008-06-21 | 11:15:03 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon Midsommarbrudar och Midsommarbabes.
How are you?

Hade ni en trevlig Midsommarafton?
Vad gjorde ni?

Jag tillbringade min afton tillsammans med min pojkvän och min bror. Först grillade vi hemma hos mina föräldrar påd eras superdupergrill. När sedan föräldrarnas "riktiga" gäster anlände gick vi därifrån och fortsatte festa/prata/dricka/digga musik hemma hos brorsan.

En skön midsommarafton utan storslagna planer som gick i kras, utan en massa främmande folk man måste "vara nån inför"...Allt bara bekvämt, varmt och hjärtligt utan krav. That's the way I like it.

Undrar vad man ska ta sig för idag då tro...
?



Kommentera 11 st

Kommentarer
Angel
2008-06-21 - 11:31:35

söt bild,firade med föräldrarna på kvällen sen åkte vi hem föri dag väntar barnkalas

sanny
2008-06-21 - 11:33:18

hehe, söt bild :)

Sophie
2008-06-21 - 11:38:49

Det lät kul!

Jag firade inte så mycket, åt mest tårta och midsommarmat :)

Annie
2008-06-21 - 12:18:25

Halloj Anna! Glad Midsommar ( i efterskott :)). Hade också en avslappnad midsommar utan alltför storslagna och bräckliga planer, mycket trevligt i all sin enkelhet. Kram // A

Erika
2008-06-21 - 12:33:05

En helmysig midsommarafton låter det som. Ungefär som min. Jag hade inga stora planer för gårdagen heller utan den blev soft.

Det gillar jag =)



Kram på dig söt!

Bim HD
2008-06-21 - 12:43:46

Hm, gör inte något här, eller... Listan säger annat, ehhhh... hoppas det håller här INNAN det blir blåskärm!!! Gissa vad jag gillar datorer!!! ;)

Må så grankott... kramis skruttis... och man lånar nog en oversize med.... oki? ;)

Linnea
2008-06-21 - 13:23:22

Min midsommar var också så där trevlig med nära och kära. Det är så det ska va, då mår man bäst! Bara så du vet så är din blogg den första jag besöker när jag slagit på datorn, så fantastiskt fina illustrationer du gör! Kram

Åsa
2008-06-21 - 13:32:20

Åh, låter som en toppenmidsommar =) Det är skönt att bara kunna slappa och fukta strupen på midsommar.. Jobbar i veckan? Jag kanske kan komma förbi med en latte nån dag? Har de takeaway latte på Julius måntro?

Anna
2008-06-21 - 14:21:22

Ha ha ha ibland när jag läser din blogg känner jag så grymt igen mig. Och nu känner jag att du verkligen slog huvudet på spiken med det här om midsommar, sitta där och vara någon inför....

Tack för en bra blogg och ditt sätt att "vara". Och ett oerhört grymt sätt att ta fram illustrationer, är kanon glad över mitt uggle linne :-)

Sassy
2008-06-21 - 15:01:18

Jag hade också en opretentiös midsommarafton, jag tog det bara lugnt med min syster. Jag brukar inte ens gilla midsommar, just därför att det brukar vara så himla storslagna planer, det ska vara så speciella fester och sen brukar det inte ens bli kul. Jag hade kunnat gå på ett par olika midsommmarfester i skärgården, men det var faktiskt inte så lockande...



kram

Angelica
2008-06-21 - 17:32:37

Jag jobbade och satt på kontoret till tio.... Sen surfade jag och pojkvännen runt efter för dyra men å så fina möbler till vår nyshoppade lägenhet! Inte helt traditionell midsommar....


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: