GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jordgubbigt

2008-06-14 | 09:55:15 | Egocentrerat&Vardagligt


(foto: jag)

God lördagsmorgon på er!
Hoppas ni hade en fin fredagskväll, sovit gott eller så kanske nu precis gått och agt er om ni varit ute och svirat sommarnatten lång.
Nu vankas det lördag förmiddag - bästa tiden på hela veckan, allt kan hända, och inget kan hända. Allt känns bara fritt och härligt...och jordgubbigt.
Nu ska jag dricka några koppar te, samtala med sambon om vad vi ska hitta på idag - vi har bokat på bord på hotellets terass för att äta grillat och se Sverigematchen. Så hoppas vädret blir soligt, varmt och  fint!
Ska strax  ringa mamma och höra om vi ska gå ut och gå eller strosa på stadens torg, gator och i butiker.
Och så ska jag ladda kamerabatterierna - har ju en fotografering inbokad i eftermiddag.

Hur ser er lördag ut?
Kommentera 9 st

Kommentarer
Josefine
2008-06-14 - 10:04:13

Fin bild!

Fotboll :D

Angel
2008-06-14 - 10:08:53

åh gubbar ska detä tasi dag =) ha en fin dag

Malin
2008-06-14 - 10:34:44

Tack för mailet!

Dina bilder gav mig en puch för att ta en tripp in till stan och fixa massa nya bra pennor men också lite pyssel från Panduro. Tack:) det är ju det här jag älskar.

Becka
2008-06-14 - 10:53:27

För mej blir det lite småfix hemma, förhoppningsvis en sväng på stan och så ska matchen ses!! Den går inte att missa!

Sen vid 21 bröjar jag jobba. Jobbar natten.



Ha en riktigt skön lördag, Anna!

Sweetheart
2008-06-14 - 11:17:43

Mums med gubbar! :) Ska till lillasyster och fira hennes examen idag, ska bli mys!

Kramis

Hayley
2008-06-14 - 11:35:39

Jag har ingenting planerat.. Lämnar allt öppet :)

Angelica
2008-06-14 - 12:14:19

Låter som en skön dag det :) Själv ska jag fira pojkvännens födelsedag, några dagar för sent men ändå. Folk kommer över å så blir det god mat :) Och så hade jag hoppats hinna läsa ut boken "Hajen". Riktigt bra :)

Maria
2008-06-14 - 21:47:17

Åh så sugen jag blir på jordgubbar, har inte ätit en enda hittills i sommar :O Måste bli ändring på det!

Bim HD
2008-06-15 - 00:44:54

Hm, min lördag? Ja... försökt kasta ihop något konstigt om den i bloggen som vanligt... knäpp som man är ;)

Dock har jag inte käkat en jordgubbe iår än... eller, det var en på desserten i Mitandersfors... den enda än... och den som alltid ska ha jordgubbstårta på sin födelsedag - den 17e... ja, hon är långt borta... Haparanda? eller möjligen Gällivare... inga jordgubbar då heller ;)

Må så grankott... kramis skruttis från någon som nu går och stryper kudden - dvs lyssnar på ljudbok en stund, urless... ungefär!!! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: