GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag behöver absolut inte shoppa mer....

2008-06-17 | 22:18:51 | Egocentrerat&Vardagligt



Good evening bloggen!¨
Nu pustar jag ut på hotellet efter en lång, rolig härlig dag här i Stockholm.

Efter snabb incheckning på hotellet och ett efterlängtat toalettbesök så mötte jag upp Malin för shopping och lunchfika. Vi är så lika, hon och jag, på så många sätt och samtidigt oroliga att den ena inte gillar den andre. But I like you babe.

Sen mötte jag äntligen upp mammi och det blev än mer shopping, fika, skrat, trams, mys och restaurangbesök.
Och nu är vi tillbaka på hotellet och myser vidare...och jag försöker gå in mina nya vita skor...

Får se om jag ska byta till en annan storlek..eller kanske helt andra skor..

..ja mitt "jag behöver absolut inte shoppa mer "tänkande övergick snabbt till ett " åh vad jag vill shoppa massa nytt och mer"tänk.

Men nåt annat vore väl ganska så olikt mig..
Kommentera 9 st

Kommentarer
Wysteriia
2008-06-17 - 22:23:40

Vill ju se vad du köpt för roligt :D

Tanja
2008-06-17 - 22:25:17

Ja verkligen, vill också se all shopping! :D

M a l i n - L i v i n g r o o m
2008-06-17 - 23:05:34

behöver inte heller shoppa. men vem behöver det? :)

Bim HD
2008-06-17 - 23:15:16

Hm... men skorna ser snygga ut ändå ;) Även om man inte ser SÅ mycket av dem... men om man går IN skor, brukar man inte ha dem på golvet då och inte i luften? Oki, du har dem dock på fötterna, ett steg i rätt riktning ;)

Hm, shoppa skor är hopplöst - finns ju inga!!! Jag gav upp i helgen - svarta en dag till och jag tror jag går åt... Ja, ett par andra svarta hade INTE gjort något dock... vad använda, hm...

Må så grankott... kramis skruttis - som ser ut att njuta rejält... och hotellyx ;) Nu går jag och stryper kudden... hemsk dag imorgon, suck...

donnasandra
2008-06-17 - 23:32:06

Kul att du fick en bra dag! Sov gott! Kramis

Wysteriia
2008-06-18 - 00:00:55

Det ser jag framemot :D Jag kan behöva lite shoppinginspiration! :D

Emma
2008-06-18 - 00:11:09

SV: ÅHERREGUD! Sa hon med blogg.se´s snyggaste header sa att jag hade en fin header?! TCK TACK TACK, nu är jag lycklig på en helt ny nivå :D :D :D

Josiee
2008-06-18 - 00:22:11

roligt att vara i sthlm, mys lite för mig med!Kram

Hanna
2008-06-18 - 06:23:02

Så där tänker jag också. Jag är hopplös med att sluta shoppa. Jag har en garderob full med kläder och när ska jag använda allt.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: