GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hemmaspa tonight

2008-06-18 | 22:37:37 | Smink, Hudvård, Skönhet

Godafton bloggen.
Nu har jag ätit mat, fått magvärk, druckit te, struntat i att se på fotbollen efter ryssarnas 1-0mål, tagit en lång varm dusch och schamponerat håret med silverschampoo..och skvätt stora delar av det lila schampot på väggarna men tror jag lyckades att undvika den vittvätt som hängde på tork ovanför badkaret...

Har haft problem med maggen i några dagar nu..antagligen grubblat och oroat mig lite för mycket över lite lite för mycket.
Det + storstadsluft(smuts) +  den nya lightcolan jag smakade idag har gjort att jag fått ett böldoutbreak på höger kind.
Ja jag tycker verkligen att en del böldutbrott kan höra samman när jag får i mig saker med sötningsmedel eller en massa konseveringsmedel samt färgämnen i....Och i lightcola bubblar det ju (hehe) av en massa konstiga konstgjorda ämnen.

Så vilken lycka att jag fick hem ett paket med massa ansiktsvård i från Yves Rocher precis innan jag stack till Stockholm.
Har testat en av maskerna nu efter duschen och ansiktet känns lent och fräscht och skönt just nu.
Ska bli kul att testa de andra tre sen med .



(foto: jag)
Kommentera 11 st

Kommentarer
Sandra
2008-06-18 - 22:51:25

Åhh va skönt!

Sov gott

jenny
2008-06-18 - 23:01:05

Jag utmanar dig! Titta in på min blogg=)

Emma } Acira
2008-06-18 - 23:03:01

uschdå! hoppashoppas din stackars mage blir bättre snart. Fast ingen mår väll bättre av att veta att det är slutspelat för Sverige i Em? ;/

Kram

Angel
2008-06-18 - 23:07:03

åh så kul att testa.

Eva
2008-06-18 - 23:15:14

Åh vad du är gullig! :o))

Du får komma hit så ska jag fota om du vill.



Du förresten jag har sååååå dåligt samvete, jag har inte varit på banken ännu. Finns linnet kvar?

Det är inte likt mej att dra ut på saker och ting.. men jag hinner knappt äta dessa dagar.

Kram Eva

jonna
2008-06-18 - 23:23:12

låter inget trevligt hörre du!

Malin
2008-06-18 - 23:32:42

Hihi, du är söt lilla Anna!



jag åkte t-banan hem för jag var sååå trött. Jag fick det, tycker jag.

Nu har jag kramat lite på Martin också, han kom ju hem idag. :)



Hoppas vi ses snart igen och att vi kan göra nåt samarbete ihop, det vore sååååå roligt!!



Kramkram

Emma
2008-06-18 - 23:43:37

Om et få dig att känna dig bättre så är det jättefin bild :)

Malin
2008-06-18 - 23:45:48

Usch, självklart valde de att publicera den fulaste bilden de kunde tänka sig på mig. Du var fin som vanligt men fan alltså...jag vill inte bli fotad av andra...

Malin
2008-06-19 - 00:01:33

Lajk jo Anna! Aj rilly lajk jo!



Jag har tagit lite egna bilder, jag blir mycket finare på de jag tar själv. Ser smal ut, ser inte ut som jag druckit för mycket och jag får bestämma själv vilka jag visar. Hahooo!



Ska du ha dem på väggen, va gullig du är! Åh! Jag vill jobba med dig, vi kan heta Avanna&Malin ;) Hihihi!!

JULLAN
2008-06-19 - 14:01:04

Anna , jag har för mig att du fick hem den där maskaran, som är röd & vit, som man först har på vitt, sen svart över, vet du vilken jag menar? :)Den är rätt ny. Men iaf, jag var på stan idag och letade efter en bra vattenfast maskara, coh då rekommenderade en tant den, och sa att den var jätte lätt att ta bort med varmt vatten, men att den var vattenfast, låter lite.. knasigt tkr jag. Men, har du provat den? :) Vad tycker du om den isf? & är den vattenfast? :)

Är i stort behov av en ny vattenfast maskara nu, så är grymt tacksam för svar! :)

Ha en bra dag, och hoppas du får en kanon härlig midsommarafton imorgon! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: