GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

från hotellsängens fluffighet..

2008-06-18 | 00:39:36 | Egocentrerat&Vardagligt



Nu har jag "lekt carrie " en stund och suttit i trosa och linne här  hotellsängens fluffighet och knappat på laptopens tangenter och lyssnat på huvudstadens myller och buller via  öppna fönstret.
Storstäder har en speciell doft...speciellt sommartid...
Och var gång jag ser avsnittet "Hot child in the city" så får jag sådana där Stockholmska men även Köpenhamnska stadsvibbar...ljumma sommarkvällar, lite fest, lite glatt..lite härligt är livet...

Lovely..

Vill du veta mer om mina SATCfavvoavsnitt eller favoritresminnen eller favoritgodis eller favoritlåt eller allergier eller kanske vad det finaste jag fått i födelsedagspresent är så kan ni ju passa på att ställa en fråga här...Så tänkte jag sysselsätta mig med att svara på alla era frågor imorgon eftermiddag när jag siter på tåget hem igen.

Men nu önskar jag godnatt!
Kommentera 8 st

Kommentarer
anonym
2008-06-18 - 00:56:28

läs min blogg. allt kommer direkt från hjärtat.

Anna
2008-06-18 - 02:41:54

Storstaden kan vara härligt, även om det må vara packat och stressat ibland.

Tanja
2008-06-18 - 07:03:17

åh vad det här inlägget fick mig att sakna stockholm...

Ellinor
2008-06-18 - 07:57:26

Jepp we sure did, jag skröt lite om illustrationen av supersharpen:)

Anna
2008-06-18 - 08:25:38

Japp! Senaste numret, lite längre bak. En svart t-shirt med "today I'm wearing this" tryck! Mycket stiligt!

Bim H-D
2008-06-18 - 08:41:24

JAAAAAAAA!!! Klackarna i taket var det, ja... Hm, var det jag som var för trött månne? Hm, tänkte inte på det och dessutom i stora staden i öst och på ett HOTELLRUM dessutom, självklart... eller? Kanske inte PÅ hotellrummet, men ändå...

Må så grankott... ngn som ska se om hon kommer på ngn fråga... eller du får så många ändå ;)

Sassy
2008-06-18 - 21:46:31

Vad söt du var i flätor!



JAg ska se filmen på söndag med mina båda systrar, det ser jag fram emot!

kram

Silasaida
2008-12-10 - 15:20:55

Very interesting site. Lots of good information.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: