GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

burger belly

2008-06-02 | 20:47:29 | Egocentrerat&Vardagligt

Aptiten är inte på topp i denna värme, vilket ju på ett sätt är bra eftersom en del byxor stramar åt lite väl mycket kring buken och röven, och en striktare diet vore på sin plats... men å andra sidan är det ju inte bra att slarva heller.

Men idag har det bara blivit en macka med oboy till frukost, endast en  latte till lunch men supergoda burgare till Kvällsmat.
Dock tog jag lite för mycket stark sås på..som om jag inte var nog törstig redan på grund utav värmen!



(foto: jag)

Skön promenad med mamma efter maten, fast vi var tvungna att stanna och köpa en Loka.

Nu ska jag börja trixa och förstå mig på min nya mobiltelefon!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Erika
2008-06-02 - 21:05:23

Vilken modell har du köpt???

Erika
2008-06-02 - 21:13:39

Jag hade bestämt mig för en K850i men den tillverkas inte längre!!! Str sorg!!! =(

emelie
2008-06-03 - 10:25:02

åhhh de där burgarna ser ju kalasgoda ut!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: