GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dagens Jag

2008-07-04 | 17:01:43 | Outfits och Garderoben

Har städat lägenheten - skurat, dammsugit, plockat..för att inte tänka på den smärta jag nu känner av saknad för att Stefan inte är här.
Har spenderat några timmar på stan, provat massa kläder inne på Lindex, för att om möjligt glömma smärtan av saknad att Stefan inte är här.
Druckit drink i solsken på balkongen och skrapat lotterna jag fick samt läst post-itlapparna om och om igen och bara blivit påmind om smärtan av saknad av att Stefan inte här..
Ringde honom nyss och började storböla, just på grund av den där jävla smärtan av saknad av att han inte är här.
Fan.
Vad är det för fel på mig just nu?
Varför så sårbart känslosam?

Smärtan är klädd i svart..Fast med lite rödvitprickigt till..



...och självklart blev han manligt självbelöåten av att höra att jag saknar honom och att jag gråter...
Jävla skitstövel....

Kommentera 7 st

Kommentarer
madde
2008-07-04 - 17:06:18

Snygg klänning=) Ha det jättebra..

Lina
2008-07-04 - 17:13:36

Naaw sådär är jag också när man karl är borta. Städar och bakar och donar för att jag inte ska bli ledsen och tänka på hur mycket jag saknar honom. Men det bästa med att de åker bort är ju när de kommer hem igen. Tänk på det! :)<3

Emma
2008-07-04 - 17:18:52

din kärlek kommer iaf tillbaka snart, jag har inte sett min sen jan och kan inte träffa honom förän okt :( det känns för jävligt och sommaren känns inte värt någonting utan honom

fia
2008-07-04 - 17:30:24

Dagens jag ser bra ut ;)

Sofia
2008-07-04 - 18:05:15

Lindex i Tidaholm borde sponsra dig så mycket som du bloggar om dem! :D Hajja hur mycket gratisreklam de får!

Bim H-D
2008-07-04 - 19:34:03

Den där svarta saken var bara underbar på dig! Tänk om man kunde ha något sådant, hua... Urtjusigt!

Hm, kollade lite extra på folket på stan idag - men han lämnar kanske inte ens festivalområdet? :p Annars har jag antastat honom, hihihi...

Hm, istan - borta vid segelbåtshamnen - finns en lite större stenhög. Det är Jantelagens hög, där lägger man ner sin jantelagsbörda och befriar sig från den, hm. Borde inte Tidaholm ha en sådan också? ;)

Må så grankott... ngn som dock sett massor av kul folk, hehehe... eller hur man ska se på saken? ;)

alexandra
2008-07-04 - 20:39:23

hehe =P jag är exakt likadan! försöker vara iskall, men känslorna liksom sipprar ut obehindrat! jäkla killar alltså =D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: