GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

My girls

2008-01-09 | 00:03:46 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh det var Rock Star på SVT1 nu ikväll! Underbar film med Jennifer Aniston (så vacker) och Mark Wahlberg...Var så skönt att ligga i soffan med filt och helt nedsläckt och pimpla te till hårdrockstoner och visuellt snygga klädkreationer. Glömde nästan bort magontet och längtade mig istället bort till konsertkänslor och festivalstämning...om man kanske skulle åka på Sweden Rock i år..se Judas Priest, dricka öl framför tältet och äta älgkebab...

Dagen i övrigt då..ja orolig mage och fortfarande problem med utslag, bölder och eksem...Men ändå trevlig dag.
Gick ju upp tidigt och hann med ett svettigt halvtimmespass på motionscykel och gos med katterna. Därefter lunchfika med Angelica. lite småpill hemma innan en efterlängtad date med Jenny.
Sedan glädje över min nya fina t-shirt och massa mys med Stefan här hemma och så massa fina kommentarer och massa besökare här på bloggen.
Illustrationerna fortsätter att spruta
ur mig och det känns fantastiskt. Telefonsamtal med mamma, som just nu befinner sig i Stockholm och så då filmen på tv.
Det enda som möjligen saknats idag då är en gnutta av älskade Karin..min finaste vän. Puss på dig om du läser detta.

Några andra av mina vänner..som jag skaffat mig idag faktiskt :

146310-3895

(illustrationer: jag själv)

Någon favorit bland dessa damer?

Jag gillar nog hon i grå kjol allra mest.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Elin
2008-01-09 - 00:13:26

okej vilket roligt yrke.
Hur mycket tar du osv?

donnasandra
2008-01-09 - 00:29:24

Kollade också på den filmen. Håller med dig om kjolen, gillar den rosa nyansen till!

Kim
2008-01-09 - 00:38:58

Nej hon med rött linne. Hon ser så där härligt "I don't give a shit"-aktig ut :D

Linda
2008-01-09 - 14:15:29

Vad göra du sånna illustrationer nånstans? Vilket program? Borde vara himmlans svårt?!

Johanna
2008-01-09 - 18:35:14

Jag gillar hon i rött och svart!
och blev lite besk´viken på att jag missade
Rock Star, men har den ju som tur är på dvd men håller med om att den är riktigt bra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: