GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fredag igen då..

2008-01-04 | 08:09:54 | Egocentrerat&Vardagligt

Trött i skallen och lite huvudvärk..vaknade redan vid 05.30 och kände stresskänslor..men fattar inte över vad eller varför. Somnade om i femminuterspromenader...ehhh? promenader? Ja ni ser hur trött jag är..femminutersperioder menade jag ju! Men sen ringde ju Stefans väckarklocka och sen hade jag glömt stänga av mobilen och vaknade av ett tidigt morgonsms vid 7...så låg jag där i sängen och undrade vem det kunde vara så då fick jag kliva upp och gå ut i hallen och se efter...försökte somna igen..men näe..det gick inte.

Så nu är det ny dag, fredag och jag undrar vad den kan tänkas bjuda på ..

146310-3788

* Frukost eller Fika med Jenny
* Ett litet svettigt pass på motionscykeln
* En kaffe med Karin
* Lunch med Stefan
* Middag ikväll hemma hos mamma och pappa
* Bloggning
* Fakturering
* Illustrering/Design


..är väl de punkter jag vet och vill ska ske idag..
Vad ska ni göra?
Kommentera 6 st

Kommentarer
Annah
2008-01-04 - 08:29:37

Godmorgon darling!
Vaknade lika som dej idag, sådär stressat fast man inte ens behöver stressa för nått. Ögonen vägrar stängas igen fast man vill :)

Det gör ingenting att du vart dålig på att vara inne och skriva hos mej, jag har vart desamma. Har ju vart så mycket annat med jul, nyår och sånt nu.

Men jag älskar dina nya illustrationer (stava jag rätt?), vill ha dom allihop sen om dom kommer på kläder! Du är sååå duktig!

KRAMAR!!

Modesty Mia
2008-01-04 - 08:34:13

Låter som en varierande och rolig dag!:) Ha det bäst!! Kram!

panki
2008-01-04 - 08:59:25

Hahaha jag drömde om dig i natt, att du va pank och utförde ett rån. Hahaha. Kom på det nu när jag läste din blogg...

Sin
2008-01-04 - 09:25:39

Gud vilken fin bild på dig Anna!!

Missjeni
2008-01-04 - 12:50:31

Jag tänkte storstäda här hemma, mindre roligt men ser trevligare ut sen ;D

Markamal
2008-09-17 - 11:34:25

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: