GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det syns så väl..

2008-01-07 | 23:19:15 | Egocentrerat&Vardagligt

Lite egopics från dagen..fast har ökat kontrasterna rejält i efterhand för att mina bölder inte ska synas samt att alla valkar ska bli mindre tydliga..usch..känner mig som en riktig rulta idag..

Men det syns på mina ögon att det är nåt som inte stämmer i kroppen på mig..det syns så väl..

146310-3879146310-3878146310-3877146310-3876146310-3875
(foto: jag själv)

Måste bli av med det häringa bildäcket..(däcken?) jag har runt buken..och småhjulen på insidan av låren.
Kommentera 10 st

Kommentarer
T`
2008-01-07 - 23:26:43

Fin outfit BTW :)

Mari
2008-01-07 - 23:31:30

Man kan, bara man vill!
Vi är många här som tror på dig :-)

Mot hudproblemen, testa att blötlägga kamomilltépåsar å badda på eksemen. Det lugnar huden :-)
Eller Aloe Vera blommans saft, om du äger en sådan.

Cassandra
2008-01-07 - 23:39:26

Men du Anna, du är jättefin och jag ser inga bildäck så långt ögat kan nå :) Ha en underbar kväll och hoppas att du sover gott! Ser framemot morgondagens inlägg och egopics :)

Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-01-07 - 23:43:22

Jag
tycker du är så söt som du är :D
Det är nåt charmigt över dig :)

Annika
2008-01-07 - 23:50:41

anna du är så underbart vacker och jag är en degklump! jag vill bli lika smal som jag var på swedenrock sist du vet...then i was happy..

ronnie
2008-01-08 - 00:18:15

usch jag känner till känslan...provade allt i hela världen inget hjälpte...tills jag slutade käka helt då blev jag äntligen ren...men till vilket pris liksom ;P

men ja fasta som en galning i två veckor och gå på detoxkur funkar ju också...men det passar liksom inte in i en normal människas vardag att vara skithungrig arg vresig och sur och försöka leva och jobba och ha en vettigt värdig vardag samtidigt...

nej anna vet du vad. du är så fantastiskt vacker smart och begåvad. sluta stressa över obalans. du är på rätt väg helt av dig själv bara för att du är du. framtvinga ingenting som inte är du själv. det tar flera år för kroppen att hitta sin egen balans och rytm somliga hittar den aldrig. men genom att göra och skapa så mycket fint som du gör så kommer du hitta dit av dig själv jag lovar...bara du slutar leta...

kramar

ronnie
2008-01-08 - 00:41:57

den första delen av kommentaren var absolut INTE riktad till dig personligen...det var mest en filosofisk utsvävning faktiskt över hur "vi" behandlar oss själva i dessa tider...tro mig gumman jag vet att du är en miljon gånger smartare än så ;)

fasta kan vara bra...om man dricker ordentligt och inte rubbar vare sig salt eller vätskebalansen i kroppen samtidigt...annars kommer kroppen se till att med vrålhunger tvinga dig att ta igen allt den förlorat under fasteperioden...tro mig it will show you no mercy... däremot så menade jag faktiskt allvar med wasabin. chili och wasabi har en mycket stark utrensande effekt på de flesta...men då ska man äta så mycket att det gör ont när man bajsar =D

kram gumman var försiktig och lycka till ;)

Martina
2008-01-08 - 11:50:07

Det känns som att du börjat med ett annat stuk på dina "ego-shots". Gillar det!

Sofia
2008-01-08 - 12:54:38

Nu är du bara dum. :) Du är precis lagom! :)

Madde
2008-01-08 - 21:53:53

Jag vet precis hur det känns , alla säger att man inte ska tycka så om sig själv och att man är jätte fin som man är . MEN , man måste känna att man mår bra i sig själv för att tycka det . Eller iaf , jag måste det ! Det är ju det som är så himmla svårt ! :/


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: