GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

penna på papper

2008-02-26 | 01:01:54 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-4656
 Har försökt mig på att rita en massa för hand i dag..alltså med penna på papper..har ritat så mycket enbart i Illustrator det senaste att det nästan känts som jag glömt hur man håller i en penna...
..och att dömma av en del av teckningarna från idag..så är nog den minnesförlusten ganska så sann..

Nu ska jag lägga mig i soffan...eller på golvet en stund och bläddra lite i en ny bok..sen ska jag sova..
Kommentera 2 st

Kommentarer
Miss S
2008-02-26 - 02:13:41

Ja, ibland känner jag detsamma, som att jag inte längre kan hålla i en penna. Både för att skriva eller rita. Det är verkligen en dyster känsla...

Emma
2008-02-26 - 11:43:54

Nej men, den är ju sjukt fin! Yeah, önskar att jag också skulle kunna rita.. hehe,


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: