GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Love fool

2008-02-09 | 15:01:49 | Film/TV/Kändisar

Skön promenad med mamma i ett ganska så våraktigt väder...ingen sol men luften är så där klar och doftar fuktig jord och det var inte särskilt kallt och fågelkvitter förgyllde våra steg.

Stefan ligger i sängen med baksmälla och jag har mensvärk och chokladsug..så med andra ord kommer denna lördag spenderas mycket i soffan framför tv:n

Melodifestivalen ikväll.. och så köpte jag ju några filmer för några veckor sen...
Ska nog kika på dem..dricka te och glufsa i mig både det ena och det andra..

146310-4398
(foto: jag själv)

Har sett båda filmerna men det var länge sen.. Trogen tjur sökes har jag nog bara sett en gång..kommer knappt i håg den.
Dock är Ashley Judd en av mina favvoskådisar..och en av de vackraste kvinnorna jag vet.
Romeo + Julia...ahh..no words need really...men den är ju bara så bra..språket,dialogen..kulisserna, färgerna,musiken...

Love me love say that you love me..
Kommentera 14 st

Kommentarer
Ellinor
2008-02-09 - 15:12:33

hihi bakis idag?

Lottis
2008-02-09 - 15:39:26

Åh, Romeo och Julia... Skitlängesen jag såg den. Vi jobbade med den på gymnasiet och var faktiskt på bio och såg den med klassen. Vi hade det som svenskalektion, kommer jag ihåg. Sen har jag baske mig inte sett den fler gånger. Måste genast kolla om den går att få tag i nånstans.
Förresten, såg "music and lyrics" förra helgen. En söt film, men rörde mig inte sådär... Gillar inte såndär slut... =/ "Alla får varann, men sen är det slut, pang, bom tjoff..." Vad hände sen då? Fast jag ska nog se den en gång till. Brukar se filmer två gånger, hittar ju alltid nåt jag missat från första gången :-)
Precis ätit och är sådär äckligt mätt, efter kycklingfilé, massa grönsaker och lite pommes. Skulle behöva ut och röra på mig, men kommer antagligen sjunka ner i soffan om en stund med ett glas vin. Sugen på vin, så jag ska nog hämta upp mig en flaska.
Ha en bra lördagskväll! Kram kram

Linda
2008-02-09 - 15:41:39

Vilken mys kväll ni kommer ha i soffan...

alexandra
2008-02-09 - 15:45:01

ja det var verkligen superroligt :)
ha en bra dag :)

niki
2008-02-09 - 15:46:40

Ja han är grym

Cheri
2008-02-09 - 15:48:31

Åh Romeo & Julia, det var så himla längesen jag såg den filmen. Men den är underbar!

Linda
2008-02-09 - 15:52:57

Haha ja, galet med MMS:en. Snart ska du se att varannan tjej skickar MMS iklädd denna hit till tisha! (och dina andra!) ...Min dumma kamera måste lagas så om du har någon sladd som kan överföra bilderna du fick så maila mig dem så lägger jag upp dem i min blogg. Sen ska jag såklart fota så man ser lite bättre och tvinga alla mina bloggläsare att skaffa en lika het garderob som jag fått nu tack vare din design. ;)

clara
2008-02-09 - 15:55:51

saw filmerna är vidriga, men bra som sagt.
idag gör jag så lite som möjligt. jobbat lite och bara spenderat tid framför tv:n ;)
vad du gör förstår jag här ovan.
romeo och julia är kanon :)
ha en fortsatt trevlig helg.
kram!

starish
2008-02-09 - 15:59:18

Nee jag skulle inte ut.. =)
såg det lite sent.. sen va jag ju inte bjuden heller. Hoppas du hade kul iaf. Hörde att du pratade med Julia!
=)

Vad hände ikväll för dig då?

Ja visst är hon söt! Jag blev kär så fort jag såg henne.

kram

Rebecca
2008-02-09 - 16:00:51

romeo + julia, den är skitbra. vi såg den i skolan för typ 2 år sedan, dock utan text, och engelska. så jag hängde inte med allt för mycket. men jag älskade den ändå! jag satt där i skolan och höll in tårarna. haha!

Steff
2008-02-09 - 16:18:03

Hej! Tävling på min sida!
Du kan vinna 2 biobiljetter!!
Gå in på http://exilstockholmaren.blogg.se och svara på frågan!

sofie
2008-02-09 - 16:48:16

sv: sköntskönt! blir samma här, riktigt skönt;) hah, ibland är dessa dagar riktigt efterlängtade:D ha det så mysigt nu vännen, massa kram!

panki
2008-02-09 - 20:09:18

Håller med, hon e såååå vacker!

Hayley
2008-02-10 - 20:29:38

usch. romeo och julia filmen ska jag göra en subjektiv svenska analys på :S Förstog nada av filmen med :S

//Hayley


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: