GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

känns ju som att gå till sängs med Aragorn himself..

2008-12-27 | 01:45:20 | Egocentrerat&Vardagligt

..så nu har jag sett klart på första filmen...och är totalt genomlipig..
Blir defintivt de två andra filmerna imorgon..ja jag ska mysa till det rejält och ha filmmaraton.

Jag blev tokig i Lotrfilmerna den vintern sista filmen skulle ha premiär.
Innan jag såg den filmen på bio så hade jag och underbara Karin en Lotrdag. Vi började tidigt på mrogonen med stor frukost och tittade på första filmen och sen allt extramaterial.
Sen beställde vi pizza och såg på den andra filmen + extramaterial innan det var dags att traska till bion och se den tredje filmen.
Jag är nästan glad att jag blev "fräslt" i filmerna så sent som jag blev för om jag hde känt som jag gör nu inatt efter första filmen hade det ju varit döden att vänta i ett år på att få se del nummer två...samtidigt som just sådan där extrem väntan  kan vara just charmen med extrema hangups..

Nåväl..nu ska jag gå och nana...tur att min Stefan är långhårig med skägg..känns ju som att gå till sängs med Aragorn himself..haha

...fast synd om Stefan som får gå till sängs med en dvärg..






Kommentera 12 st

Kommentarer
Eliyana
2008-12-27 - 01:54:09

Juste!

Haha, fan jag håller inte koll på deras namn!

Får för mig att det är pippin som är han i Lost helatiden.

Men ja, då har jag menat merrin helatiden ^^



Sov så gott!

Annika
2008-12-27 - 02:53:57

Trevlig helg!!

Malin
2008-12-27 - 07:34:09

Hej sötisanna. :)

Jag skickade lösen till dig men glömde skriva vad bloggen hette. Smart va?

www.kissobajs.blogg.se är det i alla fall. :)



Ja, det var nog alla de där filmerna tillsammans som gjorde att jag gillade honom så mycket, minns inte exakt vilken film som started it all...so long ago...;) Men många filmer blev det. ;)



Puuuuss sötis

Alexandra
2008-12-27 - 08:50:20

sv: Jupp. Så är det ;P

Evis
2008-12-27 - 09:49:53

Nu fick jag mycket störda bilder i huvudet, av Aragorn och en dvärg. Den enda namngivna kvinnliga dvärgen i Tolkiens värld är Dis, Torin Ekensköldes (ledardvärgen i "Bilbo") syster, men jag tänker itne vara heteronormativ här utan det är Aragorn och Gimli jag ser framför mig.

Moa
2008-12-27 - 09:55:06

fin frissa!

bea
2008-12-27 - 09:58:31

(svar)

vilken tur! :) jag fick också en massa fint - kläder, smink, smycken och annat smått och gott :) god fortsättning!

Lotta
2008-12-27 - 10:13:04

Nåja... du har i alla fall inte skägg som dvärgakvinnorna har =)

Hanna
2008-12-27 - 13:03:00

Jag älskar de filmerna. Efter att jag sett The fellowship of the ring så drömde jag att jag hade sex med Aragorn....

donnasandra
2008-12-27 - 17:43:16

Ja de där filmerna är så troligt fina och magiska!!! De kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Perfektion by Emma
2008-12-27 - 23:05:57

- ja men en underbart söt och go dvärg. kram!

Ida
2008-12-28 - 02:26:52

Haha Anna, du är ju för go! En dvärg! Du fick mig att skratta ordentligt här på jobbet. Du är då iaf en snygg dvärg! :)

Puss!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: