GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag fick 4 bästa vänner i julklapp

2008-12-25 | 13:02:29 | Lyx

En av mina fina julklappar, som mamma köpte i New York strax innan jul:



Jag fick även två andra tavlor med Audrey Hepburn och Marilyn Monroe.
En Beaytubox med lite blandat smink + halsband
En vacker klänning ifrån Forever 21
Ett linne
Strumpbyxor
Overkneestrumpor
Trosor ifrån Victoria's Secret
En tidning + Choklad att mysa med
En komplett teservis ifrån Indiska - så fin!
En söt liten skål
Glöggmuggar
Ljusfat med ljuslyktor
Nya handdukar
Nya sängkläder
...en del av detta fick jag och Stefan gemensamt .

Av min bror fick jag Mamma Mia samt Star Warsspecialbox med Family Guy.
Av mina svärföräldrar fick jag som jag nämnde igår Tequila Rose, rödvin, Grey's Anatomy säsong 4 och en bok om katter.

Och av min darling fick jag 2 klänningar, fina underkläder, 5 trisslotter samt lite pengar att köpa vad jag vill för.

Vad fick ni i julklapp?
Var det systemkameror och kameratillbehör som gällde i bloggvärlden även i år eller var det minidatorer??

Kommentera 31 st

Kommentarer
alicia
2008-12-25 - 13:07:46

fick en nikon d60! (:

Malin
2008-12-25 - 13:09:50

Martin fick en videkamera, eller filmkamera eller hur fan man nu säger det. ;)

Men den var ju till båda egentligen, för att vi ska kunna filma bebis sen. :)



Jag fick ett wacom-ritbord.värsta kul. Det kommer jag leka med nästa vecka. :))



puss anna och jag känner likadant med den där tomheten varje år...



Hayley
2008-12-25 - 13:10:21

Jag fick en systemkamera!! :D Fast inte för att jag bloggar utan för att jag har ett så stort fotointresse. Här ska det pluggas och experimenteras!



Hayley
2008-12-25 - 13:17:35

Ja alla nyheter är bra fastän att dom kan vara dåliga ibland (det lät bättre när jag tänkte det) haha..



Jag fick en Nikon D50.. Med kameraväska och stativ! Inte nyaste och mest glittriga hajpade kameran. Men jag är skit nöjd. Bra instegskamera så att säga. Och bra bilder blir det ju, jag som är bakom kameran ju, hänger ju inte på kameran vidare mycket! ;)



Ska sätta mig och blogga samt ladda upp lite bilder som vi tog idag. Gick ju upp på ramberget igen idag. Underbart glittrande väder med massa frost överallt!



Har du för dig just nu?

kram

Malin
2008-12-25 - 13:20:07

Hihi jag tror det var ett liknande jag fick, det hette också bamboo och var ganska litet. :) Fast A6, det kanske är stort? jag har dålig koll på A-storlekar. ;)

Mitt var mindre än en A4 i varje fall. :)



Men din juldag låter så mysig, bara vara och slappa. :)

Imorrn ska vi till min mamma och på lör åker vi tll Sundsvall.



Miss ya to, sötisanna...det är sååå jädra irriterande att du bor så långt bort. :(

Malin
2008-12-25 - 13:27:16

Hihi va knasigt. :)



Jaa, när är den konserten då? :) Va kul med konsert...det var ett tag sen...hmm



har ni snö förresten?

Malin
2008-12-25 - 13:34:13

Okej, så jag kan notera det i min kalender. :D

Jag skulle väldigt gärna gå men jag tror inte jag orkar tyvärr...om jag står för mycket eller går så får jag ont som ischias eller nåt, det hugger liksom...jättekonstigt. Får vänta med konserter till efter bebisen kommit. :(

Men fan det vore kul såklart...



Samma som vi då, bara frost på bilarna och taken..men snart är det vår igen! :D

Angel
2008-12-25 - 13:38:36

oh säsong 4 måste inskaffas snart,jag fick sex and the city boxen,en väska,choklad,lite julsaker muggar,presentkort och pengar.

Annika
2008-12-25 - 13:51:31

Så mkt fint du har fått :-D



Själv fick jag en ny klockan av Mats, en pläd av Linus & en vinöppnare av Mathilda.



God Fortsättning!!



kramis!

FREIJAS MAMMA - Caroline.
2008-12-25 - 13:56:47

Jag fick presentkort och ett smycke samt pengar...

Wysteriia
2008-12-25 - 13:58:34

Jag fick det jag önskade. Pengar och Sex and the city filmen - förlängda versionen :)

Alexandra
2008-12-25 - 14:02:54

JAg fick minsann en kamera XD Haha.. men exertube också, pengar, presentkort, almanacka, plånbok, oljemassagepresentkort, örhängen, löparsockor, morgonrock i plysch (svart med typ.. inslag va klänning O_o) kofta, nattlinne, tuggummi, plåster (haha), snögubbeprydnad, niketrosor, strumpbyxor, skrivbok och ett minneskort på 4GB till kameran. Jag är nöjd ^^

Moa
2008-12-25 - 14:04:23

jag fick pengar, kameraväska,minneskort,trosor,pyjamas, biljetter till musikal m.m

Hayley
2008-12-25 - 14:05:43

Precis, kan inte skylla på kameran för dåliga bilder.. Hänger på personen bakom kameran! :D



Ah fusk med egen tvättis, själv behöver vi gå en jävla bit för att komma till våran tvättstuga, den är i en egen byggnad 100 meter bort eller så.. Med mycket tvätt känns det som flera mil! ;) Ah vi har ochså varit på promenad och jag har lekt med kamera.. Själv har jag inte gottat mig något alls i jul. Dumma magen säger nej hela tiden.



men imorgon ska vi hem till mamma och då fan ska jag ha med mig mina tabletter som hjälper emot kramperna som jag kan få.. Risgrynsgröt ska det ätas och en massa julskinka! ;D

carro
2008-12-25 - 14:08:18

haha, jag kan nog tänka mig att minidatorerna är julklappen med stort J. jag fick dock ingen sån, och inga kameratillbehör heller för den delen. inget jag har nytta av. :P fick massa fina pryttlar till min nya lägenhet som komma skall. :)

och du fick ju en hel drös med härliga prylar du också! :)

Nina
2008-12-25 - 14:46:44

GOD JUL!



Vet du vad jag bland annat fick i julklapp? en av dina toppar (Fashion ghost) av min syster! Blev jätteglad! var dessutom helt oväntat :)



Kramar!

Alexandra
2008-12-25 - 15:10:47

Hej du! God fortsättning. Har knappt varit online på flera veckor känns det. Har haft så mycket att gröa så hälften hade varit nog.

Jag fick en ipod av Martin! Precis som jag önskat mig =) Blev jätteglad. Trodde inte det. Så nu försöker jag mig på att få in låtar i den ;)

Sedan fick jag pengar och presentkort på olika affärer. Men än är inte julen slut. Ska till mamma idag =) Firade med Martins föräldrar på lillejul, min pappa igår och mamma idag ;)

Ha en fin dag! Puss o kram

Linda
2008-12-25 - 15:33:42

Vad roliga saker du fick,hoppas du är nöjd,god jul!

Viktoria
2008-12-25 - 16:53:22

Hoppas du har haft en riktigt underbar jul! Det blev ingen kamera för min del, fick köpa mig en egen idag på mellandagsrean istället=)

God Jul söt!

Stora kramar

HannahSthlm
2008-12-25 - 16:55:40

God fortsattning raring! Kramar fran Teneriffa:)!

SEX AND THE CITTY
2008-12-25 - 17:33:34

Låter som många bra julklappar, hoppas du hade en jättefin jul babe. Jag fick också en massa fint. Jisses vad kläder jag har att visa i bloggen ikväll :D

donnasandra
2008-12-25 - 18:40:10

Hehe ja jag fick faktiskt en systemis, en canon eos 1000 d.

Kandy
2008-12-25 - 21:53:16

tänk om alla människor kunde köpa en julklapp till de fattiga barnen istället.. :)

Lina
2008-12-26 - 00:08:54

ah vad fina grejer du verkar ha fått!

Bim HD
2008-12-26 - 09:07:56

Oj, ingen dålig lista på julklappar!!! :)

Fick mig en SodaStreamer av gubben - vilket vi funderat på länge, slippa dra hem kolsyrat vatten, hehehe...

Några skraplotter...

Påslakan fick vi - den där varianten av far som håller tills man tvättar (då ser man igenom dem, typ :P)

Nougatpraliner...

Och några kronor att mellandagsreahandla för, ev...

Ja, det var väl allt tror jag... inget överdrivet och inte mycket... ja, jag HAR radat upp allt, inte hoppat över något, nä...

Må så grankott... kramis skruttisen!!!

(än har de INTE länsat granen än... Jiellat ligger dock under den så stor hon nu än är... kikar på sakerna och vill gärna tugga :/ Och jag börjar alltså hämta mig efter julaftonens migrän, är ju här!!! :))

Tina
2008-12-26 - 11:39:19

För mig gällde varken dator eller kamera, har redan utmärk utrustning av båda sorterna. Men jag fick en annan tekniska pryl, en fantastisk Ipod som jag är så glad över.

Emma
2008-12-26 - 12:34:38

tomten var generös mot Anna :D Jag fick varken kamera eller bloggdator, men däremot en bärbar hårddisk till min laptop som var mycket uppskattat av mig!

Pearl
2008-12-26 - 14:15:59

Massa dvds, pengar etc typ, :>



God ANNAndag :>

kajsa
2008-12-26 - 14:48:58

Åh, kunde du inte ha följt med mamman din till NYC?

SANIBO
2008-12-26 - 18:23:43

åh, härligt!

bea
2008-12-26 - 22:41:16

vilka fina julklappar! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: