GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

typiskt manligt och är jag en klyscha?

2008-04-23 | 09:37:50 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon gulletussar!
Sovit gott?

Det gjorde jag fram tills dess att min sambo inte kunde sova mer på grund utav nåt oljud utanför lägenheten..Och om han inte kan sova så ska jag inte få sova heller..
Är det nåt typiskt manligt egentligen?
Jag menar när jag är skitförkyld med hostattacker eller har insomniaproblem så tassar jag ut ifrån sovrummet och lägger mig på soffan för att inte störa, men när sambon inte kan sova så måste jag få reda på att han inte kan sova genom höggljudda stön och och suckar och ett kastande med täcket hit och dit...
Jag vet att pappa är likadan mot mamma...
Och oj hjälp! Nu insåg jag nåt..Tänk om jag faktiskt är en sån som väljer pojkvän som är en kopia av min egna far!?!? Kan jag vara så klyschig?

Nä..pappa är ju flintskallig..min pojkvän har ett långt hårdrockssvall..
*phew*..

Nåväl..frukost nu..

146310-5586

(foto: jag själv)
Kommentera 6 st

Kommentarer
Malin
2008-04-23 - 09:58:03

Jag känner igen det där, det blir ju liksom en ond cirkel när det ska gruffas och knuffas när man inte kan sova.

Florence
2008-04-23 - 10:05:15

jag har sovit bra^^ha en bra dag^^

Florence
2008-04-23 - 10:05:26

jag har sovit bra^^ha en bra dag^^

Mickan
2008-04-23 - 17:58:15

Min kille är likadan. Om han inte kan somna så måste han först väcka mig bara för att säga "gumman, jag går ut och lägger mig på soffan för jag kan inte somna, sov så gott" Haha. Men det är ju lte charmigt det med=)

Juliana
2008-04-23 - 22:37:26

Det är nog en manlig gen för det är samma suckar och täckesslängar här om man inte kan sova. Det är så man vill vråla "Håll flabben" ibland. Men det gör jag inte :) hihi.. kram på dig sötnos

Advanced Games
2010-01-12 - 11:08:12

I kinda like it. Thanks!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: