GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tröstshoppat

2008-04-03 | 19:59:23 | shopping, provrummet & cravings

Hemma igen..efter en låååång eftermiddag i Skövde..

De var mycket hjälpsamma på Onoff där jag köpte min älskade Canon Eos 400D i slutet av september 2006....En av de lyckligaste dagarna i mitt liv *suck*...Nu har de tagit min canon..och skickat iväg den...och om 2-3 veckor väntas jag får svar... 2-3 VECKOR!!! Fatta! Jag har inte varit utan Canonen med än kanske ett dygn sedan jag skaffade den..och Nu ska jag vara utan den i 2-3 veckor!..Och det tidsintervallet är ju bara en standarsfras..kan ju dröja mycket längre...

I ren desperation var jag på väg att köpa mig en Nikon D40 eller en Nikon D60 ...Tänkte att eftersom jag är en sådan inbiten Canonlover kanske detta var "chansen" att för mig omvändas till en Nikon-user...Men näe..ringde mamma i panik som talade mig ur planerna...Jag är ingen Nikonperson..Jag är Canon...
Och samsung då...För nu får min lilla kompakta Samsung vara min bästa vän..i 2-3 veckor..

Tröstshoppade lite på H&M...

146310-5168

*En slags väst som jag ser framför mig matchas till utsvänga jeans och enkelt vitt linne..
*Ett linne med Blondietryck...även om jag är lite anti mot sådana där H&M-masproducerade bandtryck som folk köper bara för att de ser tuffa ut utan att ha en aning om vilka Blondie eller The Clash är..
*Trosor...går alltid åt..

Tack för alla söta stödkommentarer!♥
Kommentera 19 st

Kommentarer
InredningsbloggenShabby Chic
2008-04-03 - 20:03:37

fint!

Sassy
2008-04-03 - 20:07:11

Vad skönt att de tog hand om lilla kameran!

Och jag vill också ha ett Blondie-linne!

Ha en bra kväll Anna!
kram

Anonym
2008-04-03 - 20:31:57

tröstshopping är alltid bra;D

Anonym
2008-04-03 - 20:32:07

tröstshopping är alltid bra;D

Carro
2008-04-03 - 21:02:52

Trosorna är ju bara så sköna!!

Fröken H
2008-04-03 - 21:06:30

Blondielinnet var snyggt - och jag äger alla deras album (utom live-albumen), så jag borde kunna bära ett sådant linne med gott samvete! :-D

Lotta
2008-04-03 - 21:08:33

Åh, gumman fan vad trist med din kamera!:-( Hoppas att det verkligen går fixa den. Men som sagt tidigare tröstshopping känns alltid bra och det var fina plagg du hittade. Jag fick något verkligen fint med posten idag. En helt underbar "shoes you" t-shirt. Tack Anna! T-shirten ska jag ha på mig lördag när det är partaj.Tillsammans med svarta jeans och mina härligt knalligt rosa pumps...hihihi! Sköt om dig. kramis

Mickan
2008-04-03 - 21:17:12

Snyggt det var, Blondie! Och de där trosorna kör jag med på, de är lovely! Skönt med lite tröstshopping ibland=)

LinnRuby&Millan
2008-04-03 - 21:21:21

Hej Pyttis! Vi såg att du också hade vunnit Veckorevyns "tipspromenads-tävlning", har du fått din vinnst än? Vi har nämligen inte det.. men den kanske bara dröjer lite..
Mvh, Linn och Millan

Åsa
2008-04-03 - 21:23:28

Jag lider med dig gumman!
Tur att du fick tröstshoppa lite iaf :) Fast det gör ju det inte enklare att leva utan kamera tyvärr :(
Puss

Jennie
2008-04-03 - 21:27:13

blondie t-shirten gillade jag :)

Madde
2008-04-03 - 21:27:28

Verkligen tråkigt att höra med kameran!! :( Kram på dig!!

LinnRuby&Millan
2008-04-03 - 21:38:02

Svar: Jaha för vi har som sagt inte fått den än.. men har mailan och frågat nu :) Vad fick du för vinnst? (nyfiken)

Kramar!

emelie
2008-04-03 - 21:40:27

nej usch det är verkligen inte roligt att behöva skicka iväg sina älsklingar sådär. jag lämnade in min älskade macbook på serviec i måndags och det kunde ta upp mot 2 veckor fast jag kunde hämta den redan idag! wieee, då blev jag glad! har klättrat på väggarna här hemma utan lilla macie!

Bim H-D
2008-04-03 - 22:39:09

hm, normalt skulle de veckorna bara FLYGA iväg... nu kommer det att kännas som att vandra runt i sirap... suck... vet...
Ja, och trösthandlande är då toppen - men får ut lite... ja, vad det nu är, hm. Vet vad jag vill trösts
hoppa... tunika och skor, men. Det finns för många men, suck... och nu ska man då gå och strypa kudden för att orka upp imorgon och vara så trevlig så. Ja, när man helst känner för att fräsa...
Må så grankott... värmländskan Bim

Jullan
2008-04-03 - 23:06:18

Sånt där blondie-linne tänkte jag också köpa idag. :) Dom där 2-3 veckorna kommer säkert att gå jätte fort. :) Förra året köpte jag en ny kamera på våren, dagen efter skolavslutningen (då när man hade hela sommarlovet framför sig och ville fota hur mkt som helst) så förstördes min kamera, tror jag fick sand i den eller nåt, sen fick jag vänta 2-3 veckor jag med, och när jag fick tillbaks den blev jag så glad att jag skratta så mkt så jag nästan grina, haha. :')

Marte
2008-04-03 - 23:50:16

Så stilig den grå singleten var!!:)

Camilla
2008-04-04 - 07:04:36

God morgon!
Skönt att de tog hand om din kamera igår. Hoppas att allt löser sig och att det går snabbare än vad de sa.

Måste berätta en liten rolig grej som inträffade igår. Jag var också i Skövde, tillsammans med Noah, en kompis och hennes dotter. Efter att vi avklarat stan åker vi ut till Maxi. På vägen till Skopunkten stannar jag till för att jag ser ditt tryck lite längre fram. "Vad snygg den är" var första tanken jag fick. Fler än jag som är ett fan av din kollektion var den andra tanken. När jag sen kollar lite närmare var det ju du! IRL. Blev så glad av att se dig på riktigt. Nu är du verkligen mänsklig för mig. Fick nästan en sån där känsla som man får när man ser en kändis. *skrattar* Men feg som jag är vågade jag inte gå fram och hälsa på dig. Ska försöka vara modigare nästa gång. =) *kram kram*

Tagesimone
2009-03-20 - 08:51:03

Great site, keep up the great work


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: