GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

snapshotsfeeling

2008-04-04 | 13:49:36 | Egocentrerat&Vardagligt

..sen finns det ju en del roliga rameffekter i kameran som kan vara skojom man vill uppnå nån slag slarvig snapshotskänsla eller hmm privatafotoalbumslooken..

146310-5195


Hmm..måste rätta till bhbandet ser jag...
Om man skulle klippa Page kanske..
Varför får jag alltid eksem i armhålan när jag ska ha mens?
Nån mer som lider av samma besvär?
Som om humörsvängningar, kramper i magen och ryggslut, finnar och ett enormt chokladbegär inte vore nog...*suck*
Kommentera 2 st

Kommentarer
Mickan
2008-04-04 - 15:11:11

Och ja, du ser ut att passa i page! Jag trodde du hade klippt dig först när jag såg bilden=)

Sussie
2008-04-04 - 16:41:43

Page skulle du nog passa bra i :) Och det där med eksem var något nytt för mig.

Ha det bra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: