GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

samma dilemma som shoppingdilemmat

2008-04-03 | 21:49:00 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-5169

En dag i solen...För några dagar sedan...Det var jag och solen och min Canon...
Buhu saknar dig så....
Och nu är läget som sådant - jag har cirka 9000 bilder på en extern hårdisk..och kanske tusentalet bilder just nu på datorn...Men inga av dom duger..För i och med att jag nu är kameralös..eller anonkameralös så har jag tusen bildidéer i skallen och bara de bilderna skulle duga just nu...bara för att jag inte kan fota dom...

Ungefär samma dilemma som när man itnehar pengar så hittar man en massa kläder att shoppa..men när man har pengar hittar man nada....ja förutom lite tröstshopping då..
Kommentera 6 st

Kommentarer
Anonym
2008-04-03 - 22:02:12

fin bild vännen :D

Malin
2008-04-03 - 22:08:08

Du ska se att den är tillbaka på nolltid :) Fin bild - som vanligt! Kram

Ceesay
2008-04-03 - 22:34:36

Välkommen till min blogg. Mode 24/7!

Sundin & Almqvist
2008-04-03 - 22:42:23

Kika in på vår modeblogg, där vi, två unga killar bloggar om mode för både killar och tjejer varje dag!

Ha en underbar kväll!

Mvh
Sundin & Almqvist

Bim H-D
2008-04-03 - 22:44:03

Ja, hur mycket har man inte som man egentligen kan använda... men, man har ändå inget? Hm, just nu tassar jag runt - när jag inte kommenterar här - och försöker komma på vad bananmos man ska sätta på sig till jobbet imorgon... jeans... och sedan dog hjärnan... vad? Känns som ungefär - HJÄLP! Borde kunna ringa någon akut på något håll och få hjälp, suck... Oki, bara det blir rensat på sådant som inte använts på 1000 år när man gått hemma och man fått inhandlat några byrå, så man får packa ner i lådor... Ja, då kanske man helt plötsligt hittar något, hm... 3st byrå tack... vita... till sovrummet... leverans omgående, tom UTAN att sovrummet är omtapetserat...
Må så grankott... ngn som nu ska strypa kudden och drömma ljuva drömmar som hon ändå aldrig minns... och gå och kolla så Jiellat verkligen tuggar på sitt tuggben och inget annat som hon INTE ska tugga på, bords/stolsben?

Helena/Bildbloggerian
2008-04-03 - 22:46:12

Ujuj, utan kamera i flera veckor... jag lider med dig! Jag hade samma separationsångest härom månaden när jag lämnade in min älskade laptop på service och fick vänta på den i 6,5 vecka!! Hade inte min sambo haft sin jobbdator som jag fick låna hade jag aldrig överlevt -
min Canon och min pc är mina allra käraste ägodelar :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: