GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

morgongroggy

2008-04-29 | 08:57:31 | Egocentrerat&Vardagligt

Ujuj..helt groggy i skallen...Borde kanske sova lite till. Men känner mig för stressad inombords för att göra det.. Why I wonder för jag har ju inget att stressa för...Men så kommer de där samvetskvalen tillbaka kring att jag inte gör nån nytta för att jag inte går till ett "riktigt" arbete eller håvar in lika mycket pengar till hushållet eller att jag bara "leker" med det jag tycker är kul och om jag bara leker så ska jag minsann gå upp tidigt och lägga mig sent och blablabla..

Morgonsvammel..

146310-5729

Har ni några tisdagsplaner?
Kommentera 10 st

Kommentarer
Julia
2008-04-29 - 09:15:22

Jaha, du menar så! Bara vanliga människor alltså? Men om du fick tänka ut en riktig kändis som verkligen gillade att läsa, vem skulle det vara?

A
2008-04-29 - 09:47:20

Tisdagsplaner? Låt se...jobba först på mitt "riktiga" jobb ;). Lunchpromenad ner på stan och handla saltvattenspray, tuschpennor och födelsedagskort. Hämta Sonen på dagis, fixa käk innan Dottern ska på fotbollsträning.
Så ser det ut, lite kort.

Förresten, "riktigt" arbete?! Vad är det egentligen?
Att man jobbar med något trist åt någon annan (som jag gör) eller att man är kreativ och jobbar åt sig själv (som du gör)?
Jag tycker INTE du ska ha dåligt samvete. Tycker du verkar ha ett väldigt roligt, riktigt arbete. :)
Ha en skön tisdag! Kram!

Lovisa
2008-04-29 - 09:49:56

jag har några planer på att komma ifrån datorn, men vi får se hur det kommer att gå :P

Lottis
2008-04-29 - 09:52:33

Idag bär det av. Väntar bara på samtal nu så drar vi på semester några dagar... Det ska bli sååå skönt :-)
Ha det så gott, min ros, så hörs om en vecka ca. Kram på dig

Annika
2008-04-29 - 10:00:16

Tack för tipsen! Har nog inte tänkt så mycket över vad jag vill ha för sorts kamera än ens. Blir nog kanske en kompaktkamera. Det är som du säger att man kan ta bra bilder utan en bra kamera att det beror på fotografen. Men det underlättar ju lärandet att ha en hyffsad kamera som inte dör efter en kvart :)
Du ska inte ha dåligt samvete! Du ska vara stolt över att du förverkligar dina drömmar, att du är kreativ och jobbar med det du tycker om! Pengarna börjar säkert rulla in snart :)

Tack igen för tipsen! Ha en bra dag! Kram

Alexandra
2008-04-29 - 10:47:29

hm... vaknade hos martin, kom hem, ska snart till biologin och ha lektion + labb (tråååk), skriva klart ett arbete, läsa en bok o skriva recension på den, gå ut med hunden och visst ja! Fira att jag fått jobb!!! =D=D=D

Emelie
2008-04-29 - 11:02:56

Allr ordnar sig Anna!=)
Tentan gick åt fanders, men det ordnar sig det oxå.
Ha en bra tisdag, ät en glass i solen, dets ak jag göra!
Kram=)

Jossan
2008-04-29 - 11:34:08

Mina hemska tisdagsplaner är att läsa för en tenta i naturvetenskap ... blä ! Hur kan man motivera sig för det ?

dessan
2008-04-29 - 13:56:58

tvätta klart, kolla lite butiker och sedan dra till gymmet! din blogg är underbar.

Saidragne
2010-06-22 - 13:49:38

Hello, any body here???


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: