GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

modebloggare och modebloggare

2008-04-04 | 09:42:17 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Modebloggarna och de "så kallade" modeblggarna är många numer i detta land...Många av de stora modebloggarna ger mig ingenting utan de känns platta och intetsägande och upprepar bara samma saker hela tiden..
Men det finns två modeblogar som inspirerar mig. Som ger mig de där små tipsen om saker jag aldrig annars skulle finna. Som inspirerar mig och som gör mig glad och de verkar ha ett sådant genuint intresse för just kläder och för en egen stil dessutom som känns allt annat än tråkig.
Dessa är Donnasandra och det är Sassy....Och Tack Vare ett inlägg från Sassy igår har jag nu funnit en ny underbar nätbutik: Dollydagger.

Och med det sagt, över till dagens önskeoutfit jag mer än gärna skulle vilja gå och lunchfika med min sambo i idag.

146310-5172

Väska och klänning ifrån redan nämnda Dollydagger
Skor ifrån Ellos
Skinnjacka ifrån HM
Kommentera 7 st

Kommentarer
Karin
2008-04-04 - 10:17:10

snyggt:)

Bim H-D
2008-04-04 - 11:07:00

Hm, det där skulle man kunna tänka sig, ja... Även om jag kanske skulle byta ut just den skinnjackan mot en lite längre.. möjligen, hm... Blev bara plötsligt så frusen - svart lång skinnkappa kändes bättre och gick ner över häcken :p
Må så grankott - ngn som kanske också bör byta ut de där klackarna - även om hon älskar dem, suck...

Anonym
2008-04-04 - 12:53:43

det var en bra outfit :)

donnasandra
2008-04-04 - 12:54:15

Åh vad glad jag blir! Du inspirerar mig med gumman! Kramar

Aiila
2008-04-04 - 13:01:21

grymt snygg kombination!!! =)

Malin
2008-04-04 - 14:25:00

ÄLSKAR dollydagger jag bloggade om den sidan för ca 2 v sedan :)

Sassy
2008-04-08 - 17:40:31

Åh!! Jag har precis haft en paus från bloggen och bloggläsande också kommer jag tillbaka och ser det här inlägget! Jag kan inte beskriva hur glad jag blir Anna! Jag sitter och ler för mig själv med tårar i ögonen. Och jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar att läsa din blogg och hur fantastisk jag tycker att du är!

Massor av kramar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: