GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

it's alla about the money..

2008-04-09 | 23:29:56 | Egocentrerat&Vardagligt

it's all about the dumdumdumidumdey..
eller hur den där gräsliga Meja-låten nu gick..

Är helt kaputt slut i hjärnan just nu.

Suttit med bokföring, kvitton, fakturor och blanketter hela kvällen...Samt förberett lite annat..
Imorgon förmiddag skall jag till revisorn - momsredovisning för Februari månad samt att det är dags att lämna in min allra första deklaration för företagets räkning *hilfe*.
Och imorgon, vid lunchtid, kommer paps och hämtar mig för att skjutsa mig till Falköping. Dags att träffa cheferna på Af igen för ett uppföljningsmöte för att bevisa att jag inte stulit deras startaegetbidragminimumbeloppspengar och legat på latsidan och ätit chips för alla slantarna.. ( choklad och tequila rose däremot..)...

146310-5316
(foto: jag själv)
Kommentera 3 st

Kommentarer
donnasandra
2008-04-09 - 23:33:21

Låter inte som ett roligt sätt att spendera kvällen, men det är ju bara hur jag känner ;-) Det kanske är roligt i det stora hela :-D Hoppas allt går bra och att du får en toppendag imorgon!

sweetmama
2008-04-10 - 10:09:26

Lycka till då på mötet !
Kram ;o)

Hells Kitchen
2010-01-27 - 08:12:16

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: