GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Gala, glam, godnatt!

2008-04-08 | 00:34:04 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Andra avsnittet av Cashmere Maffia var lite bättre än första avsnittet...Men jag är inte övertygad. Roligt var också att i ena reklampausen så var det reklam för nypremiären av Sex and the city och de hade gjort ett potpurri av olika telesamtal som utspelar sig i serien..och vissa av replikerna där återkom sen i Cashmere Maffia..hehe...ok ok I know att det är samma personer bakom de båda serierna..men hallå....
Älskade i alla fall öppningssekvenserna av  kvällens CM - med deras handväskor...
Lyx I say!

Så jag var tvungen att rita lite gala och glam..

146310-5259
..om man skulle ta och gå och lägga sig nu då tro..
Kommentera 4 st

Kommentarer
niki
2008-04-08 - 00:49:18

ja visst är dom härliga..
sova lite? godnatt

JULLAN
2008-04-08 - 01:04:01

Jag längtar till SATC filmen kmr på bio, och tills serien går igen på tv, för CM är bara som nåt "wannabe SATC" men, det är ju samma gubbe bakom båda serierna som sagt, men ändå, inget slår SATC :)
God natt! :)

Annelie T
2008-04-08 - 07:50:13

Jag fick inte se hela igår! 3an la av efter första reklampausen så jag missade ju allt =/

Lottis
2008-04-08 - 20:40:49

Och jag som missade större delen av det... *typiskt* Kanske kunde fått mig att faktiskt vilja se ett avsnitt till... Jaja, får väl kolla nästa vecka och se om jag fastnar då, för det gjorde jag faktiskt inte riktigt första gången...
Men nu dusch och lite senare säng. Kram på dig, söt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: