GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

working 9-5...ehh

2007-09-19 | 08:14:08 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Trött trött tröttt..
Satt här till två inatt och jobbade..och jag ska inte klaga at jag denna vecka har fullt upp och har inte mindre än 4 ganska stora olika frilansgrejer...för nästa vecka har jag kanske ingenting....
Men man märker ändå hur beroende man är av sömn..mer än 4 timmar per natt...och då gärna en sömnperiod där man inte tar med sig stresskänslor, ångest och annat in i drömmarnas värld..

Nu ska jag skicka iväg logotyoförslag/skisser till ett företag.
Halv tio
ska jag träffa den utomordentligt trevlige kunden Magnus och tillsammans med honom fotografera kulturchefen.
Efter det ska jag sitta med mer annonspillande och korrigerande och frustrationen kommer flöda likt en överjävlig menstruation....typ.
Deadline idag.

Så här kände jag mig inatt:

146310-2327

( illustration Jag själv)

Vad har ni för Onsdagsplaner?
Kommentera 14 st

Kommentarer
Malin
2007-09-19 - 08:19:42

Usch, stackare :P
Du verkar ha en hel del att göra. Kan också känna igen mig i den där illustrationen ibland. :) Fint! Ha en bra dag. Kram

Emma
2007-09-19 - 08:26:02

låter jobbigt, men kul! hur gör du dina illustrationer? vilket pogram jobbar du i? :) jättefina! ha det bra

karin
2007-09-19 - 08:32:27

tack så mycket! :) glad man blev, hehe.
mina planer är sväng på stan, seminarie, grupparbete och utgång!

Sandra
2007-09-19 - 08:32:55

Ohh jag känner igen mig. Blir så ibland när jag har för mycket att plugga på ibland. Förresten jag har en fråga till dig. Tror du kan sånt här. Jag skulle vilja göra en bild på mig och min pojkvän av ett kort. Men göra den svart-vit och sådär "kladdig" eller så att man bara ser kunturerna eller så. Äsch jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men om du förstår vad jag menar skulle du då kunna säga vad det heter när man gör såhär? ha en bra dag!

niki
2007-09-19 - 08:48:53

ja det brukar avra det för mig med, men med glass och mycket sylt blir det bra!

Ulla
2007-09-19 - 09:11:53

Min dag ser, för tillfället ut, att bli en lugn kväll. Känns bra.

panki
2007-09-19 - 09:23:42

Kul att du har massa jobb! När jag öpnar egen salong ska jag anlita dig för att göra min företagslogga bla :-)
Idag blir det Luftballong för min del!

Sweetheart
2007-09-19 - 10:03:46

Stackare, låter tufft tjejen :/ Men ändå skoj att dåu får mycket jobb, betyder ju att du är bra! :)
Hoppas det går bra för dig idag!
Många pussar o kramar!

mia dh
2007-09-19 - 12:59:17

Oj ska välja all inredning till bostadsrätten idag tillsammans med en inredningstant. Annars inga stora vida planer. Ha det gott...

Malin
2007-09-19 - 13:20:34

Mina onsdagsplaner är numera inte valfria, utan mer schemalagda. Tyvärr på ett sätt men bra på ett annat. Dock gick jag hem idag efter den första halvan för jag har utomordentligt ont i magen...
Så...liiite valfritt blev det nu efter lunch, trots allt.. Fast jag kallar inte att plugga sociologin valfritt för det är ett måste och det ska jag försöka idag..oj vad jag blabbar...
Hoppas du fick iordning allt du skulle, men det tror jag ju! Du är så duktig och verkar mycket ambitiös!
Puss

alexandra
2007-09-19 - 13:26:01

Plugg & träning står på mitt schema idag! Hoppas det går bra för dig!

Sandra
2007-09-19 - 13:37:17

jag gick hem från skolan för jag mår inte alls bra, så jag ska väl plugga lite snart... egentligen träning ikväll men skippar den.
hoppas du får en trevlig eftermiddag och kväll :)
kramar

Kim
2007-09-19 - 14:05:56

Jag ska ut och rida en häst nu och sen ikväll ska jag på en timmes spinning pass. :) Själv?

farhiya
2007-09-19 - 16:30:24

ojoj, men i vilket program gör du dina illustrationer? De är iaf jättefina- all the time !


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: