GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tre nya väskor!

2007-09-23 | 15:32:26 | Accessoarer

Ja som bilden nedan i förra inlägget vittnade om har jag ätit glass..och promenrat. samtidigt.
Jag var så sugen på mjukglass med strössel redan igår och jag brukar inte vara sugen på just mjukglass annars...men nu så..
Och när vi passerade kiosken på vår promenad mamma och jag och mamma skulle köpa tidningen så kunde jag inte motstå den läskande skylten med " Cornetto Soft Ice!"...eller skylten motstod jag ju men inte produkten den skyktade för..
Den blev "vanlig" vanillaflavour och så färgglatt strössel på. MUMS!!!
Vill ha en till genast!
Följde sedan med mamma hem och hon hade minsann varit duktig och röjt ur sina garderober på kläder och annat för att sälja billigt nästa helg på en klädbytardag...Detta hade hon gjort redan förra helgen och då hittade jag bara en skjorta och en bh som jag tyckte jag kunde få istället..men idag hade det tillkommit väskor i den stora utröjda högen!!!

VA FAN! Jag fick rusa uppför trappen och kom strax ned med inte mindre än tre väskor som mamma mer eller mindre tänkt skänka bort! Varav en liten svart, handgjord och köpt i Indien och en helt underbar stor brun "skolväska" i slitet läder. Jösses!.. Nu är dem i tryggt förvar, här hemma hos mig. Min mamma är galen.

146310-2366


( foto,design,layout,bilder:jag själv)
Kommentera 10 st

Kommentarer
Dilan
2007-09-23 - 15:33:22

åhh va sööta 0)

Elsa
2007-09-23 - 15:44:22

Nämen gud! Ungefär samma sak hände hos min farmors syter, jag och min syrra fick massor av väskor och jag fick en massa skor! tror det var 8 par!! :P

Emelie
2007-09-23 - 16:17:32

Jättefina väskor! Tur att du hittade dem då, precis en sån brun vill jag ha. :)

martina
2007-09-23 - 17:41:16

JAG ÄLSKAR VÄSKOR! Förra året var jag uppe i sthlm på höstlovet, och impulsköpte 3 handväskor på 10 min, haha xD Det är min grej. Nu senast i Italien impulsköpte jag två jättefina direkt när jag såg dem. Den ena tycker jag dock mer om än den andra, men eftersom nr 2 inte är använd än kan den bli en bra present :)

Lottis
2007-09-23 - 18:39:11

Åh, vad gott med glass :-) Blir riktigt sugen... *går till kaffebryggen och fixar kaffe och river i frysen efter glasspaketet jag vet ska ligga där*
Varit hos kusinvitamin i em, N har fixat med hennes nyinköpta dator och jag hade hoppats på lite massage, men eftersom jag har förkylningen kvar, så får jag ha den innestående. Vi beställde familjepizza, käkade och hade det allmänt trevligt :-)
Imorron tänkte jag åka in till V-vik en sväng. Har en rabattkupong från Lindex, och sen lite presentkort kvar. Hittade ju lite fint förra gången, så tänkte se om det inte finns kvar...
Nej, kaffe var det, duscha och sen softa lite. Läsa ut Harry Potter oxå kanske.
Ha en bra kväll, gumman! Kram på dig

elin
2007-09-23 - 18:39:19

åh, jag älskar den bruna! :)

Ania
2007-09-23 - 18:52:50

Va fina,speciellt den i mitten.
/Ania

sanna
2007-09-23 - 19:35:05

Jag gillar den nedersta svarta bäst.. riktigt fin:)
vart ifrån?

Camilla
2007-09-23 - 19:36:59

Ååå, tänk om jag kunde göra sådana fynd hos min mamma. Men hemma hos mormor brukar jag göra det. Jätte snygga var de allihopa! =)
Mjukglass lät inte helt fel. Blev riktigt sugen nu. Men måste försöka motstå. =)
Ha de bra!
*kram kram*

The City
2007-09-23 - 20:11:13

Ja, det måste hon ju vara ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: