GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The Luis Vuittongirl

2007-09-11 | 08:39:59 | Accessoarer

Inga stressdrömmar inatt  direkt på samma sätt som igår natt..men inga pleasant dreams heller..död, jakt, jagande, skrik och blä..
Första drömmarna var verkliga med verkliga karaktärer och personer bara för att precis innan jag vaknade slå om till flygande människor i en grotta, typ vildvittror - snälla och onda samt att Viggo Mortensens Aragon från Sagan om Ringen var med på slutet.
Han stod på ett berg, förstenad och liknade en Jesusstaty...Så höjde sig solen över honom och han krackelerade och ur sitt torra skal kom en ny, fräsch Viggo ut..Och brevid stod jag som en fnöskig drottning.
Jag tror det var jag i alla fall..eller så var det jag som stod nedanför berget och stirrade upp..

Well Well..Vad vore väl en bal på slottet...

Nu ska jag strax svida om från badrock till träningskläder ( läs gamla urtvättade kläder som inte längre funkar att bära annat än vid svettningsbara tillfällen) och bege mig ut på en springtur.

Men först en liten bild jag gjort:

146310-2267


(illustration och layout: Jag själv. Foto på väska: Eluxury)

Detta är en av få "märkesväskor" jag skulle vilja ha. Är inte så inne på det där med "it-bags" och just Luis Vuittons väskor tycker jag oftast är skitfula då de är täckta av loggan och mest ser ut som gratisväskor man får om man går med i en bokklubb...
Men denna ifrån eluxury skulle jag kunna tänka mig..
Kommentera 17 st

Kommentarer
leopardia
2007-09-11 - 09:08:43

haha, härlig beskrivning av LV-väskor!! håller med.

Sweetheart
2007-09-11 - 09:09:53

Mmmm... Aragon... ;) Den väskan ser riktigt tuff ut faktiskt! Annars är jag dålig på väskor... Har köpt två i år, är nog rekord för mig, och då snackar vi billiga a la H&M och Wedins ;)
Vilken grym streetstylebild här nedan i regnet. Hade hon haft skinnjacka hade det nästan på pricken varit moi! :P
HOppas söt får en finfin dag!
Puss o kram

Dress Like a Princess
2007-09-11 - 09:10:16

Hej gumman! :)
Vilken fin bild! Hur är allt med dig idag? Hoppas allt är bra!
Kram Neela

Natalia
2007-09-11 - 09:14:14

Håller med! Kända designväskor brukar oftast inte ens vara så fina!
Ha en bra dag! *Kram*

Kitty
2007-09-11 - 09:22:51

Fin bild! Tycker detsamma om Luis Vuittons väskor!
Hoppas att springturen blir skön! Själv så kom jag just in från en promenad!

A M A N D A
2007-09-11 - 09:28:37

Fin bild!
Håller med, tycker inte luis vuittons väskor är överdrivet snygga. Men den här var faktiskt fin!

Emma
2007-09-11 - 09:31:23

EN TILL LIKA FIN =)

panki
2007-09-11 - 10:05:28

Håller med, dom där väskorna är oftast skitfula. Why vill man ha en plottrig väska som ser B ut?

Sanna
2007-09-11 - 10:11:56

tack tack sötnos =)
jag måste erkänna att jag är liite stolt över mig själv ;)
väskan är faktiskt helt underbar.
men den kostar väl en del?
puss!

kim
2007-09-11 - 10:28:45

cool bild! Har du varit utomlands i år eller ska du kanske iväg någonstans nu när det börjar bli kallt!

Anna
2007-09-11 - 10:38:44

Har följt dina "street-girls" länge nu & din blogg ännu längre men jag har aldrig kommenterat något men dina illustrationer är SÅ BRA! Jag blir glad bara jag läser här :) Hur går det med ev. tryck av "tiny dancer" förresten? Jag är jättenyfiken :)

Linn
2007-09-11 - 10:44:42

men väskan på bilden var jättefin!

Emelie
2007-09-11 - 10:53:23

Jag tycker oxå oftast att dom där märkesväskorna är fula! Vem betalar flera tusenlappar för en sån? Har jag aldrig fattat... Men denna var söt! Bilden var fin!!! Hoppas springturen ger en bra start på dagen! Kramiz

donnasandra
2007-09-11 - 10:56:15

Himla fin bild!

Lottis
2007-09-11 - 11:02:19

Oki, jag ska kolla ikväll igen.
Ja, idag är jag hemma. Kurerar min förkylda näsa, hostar och nyser om vartannat... Tror inte jag har nån feber, än i alla fall. Tog en tablett inatt nån gång och tror den sitter i än, så...
Ska strax käka frukost, trots att jag inte är hungrig och sen åka och kolla posten hos mamma och pappa. Sen en tur till A-rum och handla det nödvändigaste. Efter det är det nog läge att crasha i soffan, tror jag, men frukost först, och hårtorkning.
Btw, bilden är lika snygg som allt annat du gör :-) Kram på dig och ha en bra dag, gumman!

Jessica
2007-09-11 - 11:08:05

Själv drömmer jag om såna väskor....

Kjartankamilla
2009-04-07 - 09:49:37

This is a very good site. Thank you.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: