GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

shoes and bags for breakfast

2007-09-08 | 10:15:11 | Foto/Fotografering

Ljuva lördagsmorgon och förmiddag.
Toffla runt i morgonrocken i några timmar och zappa bland tv-kanalerna.
Fast jag fastnade (igen) framför ett naturprogram/dokumentär med Julia Roberts när hon är med orangutanger.
jäkla söt orangutangbebis som klättrar och klämmer och kissar på henne!

Har inga planer för dagen alls. Vilket känns skönt då jag ju är helt pank. Vädret verkar inte helle vara åt det bättre hållet - både grått och blåsigt.
Kanske fixa lite mer med shoppen..

Tillbringade midnattimmarna igår/inatt med att än en gång se " Djävulen bär Prada"..Jag älskade boken tyckte filmen var skit första gången jag såg men  nånstans inom mig har jag alltid ett sug att se den...don't know why.

Nu ska jag dock avnjuta min väldigt goda och lyxiga lördagsfrukost bestående av kokt ägg, havreknäckemackor med god ost och tomat, lite vindruvor och ett kopp grönt hallonte....samt flukta i två väldigt väldigt bra böcker..

146310-2249

( Foto: Jag själv)

Hur ska ni tillbringa och fördriva er lördag?
Kommentera 19 st

Kommentarer
Guldregn
2007-09-08 - 10:24:01

Haha ja naturprogram har en förmåga att alldeles fånga en ibland =). Jag såg ett gång med pingvinhannar som ruvade äggen på fötterna i den mörkaste och kallaste antarktiska vintern medan honorna åt upp sig i flera månader. De stod och pressade mot varandra för att hålla värmen hela tiden roterande så att ingen skulle förfrysa... Så sött!! Idag tänkte jag göra något på kulturnatten men vädret har tydligen bestämt sig för ösregn så jag vet inte hur det blir med det. Kanske jag tar och äter lite godis framför TV:n istället. Vad ska du göra? Ha en fin lördag! Kram

elin
2007-09-08 - 10:27:26

ja kula är faktiskt väldigt roligt. jag kanske bara tycker det för att det inte involverar att springa snabbt eller länge, men iallafall. ha en trevlig dag

Christine
2007-09-08 - 10:45:00

För mig blir det tvättning. Förhoppningsvis en runda till IKEA med, behöver köpa nya lakan!

Angelica
2007-09-08 - 10:50:34

Jag ska åka till Bro på min kompis pojkväns spelning, sen sover jag hos egna pöjk. Vi ska nog förmodligen kolla på Shrek 3 hos honom! :)
kramar

Ania
2007-09-08 - 10:57:56

Tack:D Ja igår hade jag det bra och idag ska jag kanske på middag och jag tror det blir lika bra:)
Ha det bra du med:)//Ania

Lottis
2007-09-08 - 11:01:45

Här händer ingenting förrän kvällens kräftskiva, som jag för övrigt inte alls har nån lust att gå på... har världens grymmaste mensvärk, som självklart skulle dra igång nu på morgonen... *suck* N sitter i fåtöljen och suckar om att han kommer bli förkyld, för han har sååå ont i halsen... jag kan bli galen på honom i dom lägena... *gaah*
Stor jäkla mensfinne på hakan oxå, blä! Nej, här är det inte mycket uppåt just nu...
Muntra upp mig lite, snälla... fasen, inte ens godis har jag kvar, det skulle ha behövts nu, men jag tänker inte åka en mil bara för det... eller? Nej, definitivt inte...
Oj, ett mindre blogginlägg här, kanske ska fortsätta i min egen blogg istället... haha.
Du får i alla fall ha en skön lördag, gumman! Kram på dig

Erika
2007-09-08 - 11:02:48

Godmorgon
Jag har inte bestämt mig vad jag ska göra riktigt än. Men det lutar mot att det blir en slappardag med en promenad framåt eftermiddagen.
Just nu ska jag spela lite wow.
Funderar på om jag ska ta och kika på Djävulen bär prada ikväll. Jag har ju inte sett hela filmen.
Ha en bra dag och kram på dig!

Karin B
2007-09-08 - 11:04:43

Godmorgon babe! Jag fastnade också framför det programmet med Julia och orangutangerna, kan inte låta bli fast jag sett det flera gånger. Häromdagen visade de ett med Holly Hunter, hon var i Afrika och tittade på geparder. Var nog från samma serie, så att säga. Du är härlig! Puss

Filibabba
2007-09-08 - 11:10:08

å vilken härlig frukost! grönt hallonte, det måste jag testa! =)

dilo
2007-09-08 - 11:11:15

hello idag så ska vi få gäster så jag ska vara hemma =)..
Ha en härlig dag
/Dilan

Linda
2007-09-08 - 11:23:11

Jag ska läsa om kvalitativa analyser, barns sätt o tänka och om barns syn på vuxna...3 böcker som ska läsas till nästa torsdag i skolan! :-) Låter väl skojigt va?!:-) är ju inge vidare väder ute så det passar ju..Ha en bra lördag! Kram Linda

S.A.N.D.R.A
2007-09-08 - 11:26:29

åhh så gooott det ser ut ! [: har inga planer för idag, men ikväll ska jag se sverige-danmark(fotbollsfreak! ;]) Ha en fin dag, kramkram!

Pelle
2007-09-08 - 11:33:44

Kolla in denna länk http://www.polarbrod.se/req.aspx?pageid=48
Via länken ser du att polarbrödet är urplockat ur påsen och lagd i två högar. De ligger med hålen uppåt. Skulle man ta en bild på hamburgare upp och ner? Nej jag tror inte det? ;) Samma gäller för mackorna där givetvs bilden är tagit på mackorna med rätt sida upp = ovansidan (ingen idé att fotografera mackorna upp och ner) Svar från guldregns blogg av Pelle

ICIA
2007-09-08 - 12:01:19

snyggt! ;) Jag skall lata mig och sola lite!

agnes
2007-09-08 - 12:04:28

Jag ska åka till Erikshjälpen Second hand, eller jag har redan gjort det :)
Din frukost ser helt underbart god ut :)

Maxine
2007-09-08 - 15:35:02

Mysa hemma och äta god mat. Sedan ska jag ut med vänner och sitta o mysa på hard rock café :)

leopardia
2007-09-08 - 17:08:19

denna lördag ska fördrivas med något nyttigt. har jag bestämt. antingen mer plugg eller städning. jag ska bara vakna till liv efter slummern i soffan...

LifeNews - Redaktör
2007-09-08 - 18:30:51

Välkommen till den nya Nyhets och Mode bloggen LifeNews!

Andrea
2007-09-09 - 01:05:06

Härliga soffbordsböcker!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: