GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Recovery needed

2007-09-26 | 12:29:16 | Foto/Fotografering

146310-2384

( foto: Jag själv)

Pust pust.
Jag tog mig ut på springtur.
Fast jag ska väl säga att precis lika "typiskt" som att onda känslan i knäet försvann i måndags när jag bad om råd så var det lika typiskt att känslan nu kom tillbaka så fort jag tyckte att det ju var borta och jag gått kunde springa igen...
Fast det kändes bara första 4 minutrarna av uppvärmningspromenaden, sen försvann det och det kändes inget under de 20 minutrarna jag sprang. Ja jag sprang inte lika länge som jag gjort det senaste, men jag undvek asfaltsbitarna helt.

När jag väl kom hem satte jag igång med projekt dammtorkning - fy fan vad gråa trasorna blev, dammsugning och skurning. Bäddning och genomlyssning av en oasisplatta. Svettigt och tråkigt, men samtidigt en skön känsla av att ha gjort det.

Nu behöver jag lite återhämtning med en kopp blåbärste...den där "recovery"grejen åt jag direkt efter springturen...om det nu är bra för en sån som mig..är ju ingen elitidrottare precis...Men jag är inte den som säger nej till nåt med chokladsmak, särskilt inte under mensen..
Och Homer ger ju tummen upp !


Åhhhh nu ringer Karin!!
Kommentera 9 st

Kommentarer
ida josefina
2007-09-26 - 12:50:31

Okej, ska kanske göra slag i saken då, och starta något eget. Jag har utbildning inom inredning och butikskommunikation, och har tidigare arbetat på Vagabond som merchandiser. Där fixade jag också med annonser o skyltar,planscher m.m. Så något inom det vore ju fruktansvärt kul. Men är det svårt med bokföring o så eller, tar du hjälp av någon annan där?

Knutte
2007-09-26 - 12:57:09

Läste på utsidan av något tidning att choklad gör en smart :P Har dock inte läst hela artikeln, så ja :P haha

Guldregn
2007-09-26 - 13:05:14

Åh vad duktig du är som springer =). Du förtjänar choklad. Jag vill också vara duktig men samtidigt är jag fortfarande lite småkrasslig och har en massa att plugga. Ha en toppen dag gumman! Kram

Fröken T
2007-09-26 - 14:26:00

Underbara skor!

donnasandra
2007-09-26 - 15:40:28

Men varför finns inte det där teet i min affär? ;-) Vet att Friggs har grönt te med hallonsmak finns också, och både den och rött te med blåbär skulle jag vilja testa...

' Jessica
2007-09-26 - 15:41:36

Usch, städa.. det måste jag göra till helgen..
Duktigt av dej att springa också. Skulle jag behöva nu, men jag hostar och har ont i knät så det går inte :/

Sussie
2007-09-26 - 16:18:11

Åh, blåbärste är nästan den bästa tesmaken ju! Mumma.

martina
2007-09-26 - 16:55:20

Du är en sjukt begåvad kollage - människa. Fortsätt så! :)

Tarjeimarita
2009-07-02 - 13:12:55

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: