GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hej Clown, kom ut så vi får ttta på dig!

2007-09-29 | 18:14:39 | Outfits och Garderoben

Riktigt skön lördag!
Min killbästis Christian ringde ifrån Norrköping! Vi pratade om ditt och datt en stund och jag hoppas vi ses snart!
Mötte pappa vid församlingshemmet vid ett och inkasserade 192 kronor för sålda kläder vid klädbytardagen..det som inte såldes skulle skänkas till behövande. Så det känns ju finfint åt båda håll. egoismkapitalismgivmildshet i ett liksom.

Sen gick jag och Stefan till systemet och jag fcim en flaska Tequila Rose. Efter det gick vi ock fikade på Café - chokladmoussetårta och chokladboll + latte - mums!!
Efter det behövde jag ju röra på mig och gick ut på höstfotograferingspromenad och landade hemma hos min bror och fick en stor kopp te..Träffar min bror för sällan känns det som *kram*
Promenad hem och precis när jag ryckte i ytterdörren sms:ade Stefan och frågade om vi itne skulle äta snart. Sagt och gjort - en calzone till honom och en tonfisksallad till mig.
Mamma ringde precis, hemkommen från Tallin. Skönt att äntligen få prata med henne igen var ju hela 2,5 dagar sen!

Nu sitter jag här och sörplar på en drink och filurar på vad jag ska byta om till..blir nog utgång ikväll...

Och det här känns inte så partyparty, om än bekvämt!
146310-2410

(foto/illustration: jag själv)

* Skinnjacka, H&M
* T-shirt, köpt av nån lagergrossistförsäljare 30 kr
* Kjol, köpt av torghandlare, 60 kr
* Leggins, Lindex
* Knästrumpor, Lindex
* Skor, Din Sko
* Väska, Mammas gamla - Indiska
Kommentera 8 st

Kommentarer
Jennnny
2007-09-29 - 18:50:43

Snygg skinnjacka!:)

Anonym
2007-09-29 - 18:52:25

Låter som en skön dag...
Du vet du vad? Man har oftast roligare när man går ut "lite som man är" i det man trivs med, än om man klär upp sig till tänderna!
Ha så kul!

Att ha det gott
2007-09-29 - 19:29:10

låter som en fiin dag Dessutom är du kanon snygg idag

Ellinor
2007-09-29 - 19:29:26

Snygg ny profilbild! Och helgen låter ju bra:) Hoppas du får en kul kväll!

sannaaa
2007-09-29 - 19:31:17

SHIT vilken häftig design!
fixar du gratis åt andra? hihi:)

Kajsa
2007-09-29 - 19:34:29

Låter som om du har haft en lika mysig dag som mig! Jag trallade omkring i ett iskallt Åre med en av bästa vännerna, bara mös och fikade.
Du är bäst du, gumman, glöm aldrig det!
Kramar

Camilla
2007-09-29 - 20:14:40

Låter som du har haft en urmysig dag. Härligt med en promenad. =) Hoppas att du får en toppen kväll!
*kram kram*

agnes
2007-09-30 - 09:24:56

Åhh, JAG ÄLSKAR T-SHIRTEN!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: