GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fastnade i en mörk fälla

2007-09-26 | 23:41:37 | Egocentrerat&Vardagligt

usch..haft ett mindre psykbryt nu under kvällen..eller vad jag nu ska kalla det.
Snoret har på ett Helena Bergströmaktigt sätt bubblat ur näsan och tårarna runnit och en gnagande otäck känsla av värdelöshet har besuttit min kropp.
Stackars mamma fick från en lånad mobil lugna mig där hon satt på ett hotellrum i Stockholm för att imorgon bitti flyga vidare till Tallin.

Hatar att känna mig fångad och liksom inklämd i de nedvärderande självhatskänslorna som på ett klautrofobiskt skräcksätt får mig att vilja skrika och fly...Men var ska man ta vägen - man kan ju inte fly från sig själv och skulle det ens hjälpa om man kunde?

Fångad..

146310-2391



Tror jag ska gå och lägga mig nu...var länge sen jag la mig innan midnatt...
Kommentera 16 st

Kommentarer
jannaa
2007-09-26 - 23:50:57

väldigt vacker bild !

donnasandra
2007-09-26 - 23:57:55

Usch, sådana känslor är så hemska att få! Önskar att du kunde se hur bra du är tjejen! Många kramar!

ronnie
2007-09-27 - 00:00:47

nej nej nej och åter nej!!!!
kommer springande och fæktar bort demoner och psykbrytshæxor!!!! de ska bara h¨ålla sig långt væck från allt vad du ær och heter!
hur knæppt det æn låter så att bara att tænka på att du finns ibland gør mig på något underligt vis starkare...ibland kan jag æta før att jag vet att du existerar och ær snæll..att det finns en liten katttjej dærute som gillar tequila rose och mysa framfør teven...och att vi kanske nåndag råkar sitta i samma soffa och skratta åt en dålig collegefilm tillsammans...att det finns mænniskor som lever værdiga liv utanør allt som kopplats samman med min sjukdom...en sån liten grej ræcker!
jag ønskar jag kunde gøra något før dig också før du får inte må dåligt!!!
krama!

leopardia
2007-09-27 - 00:02:30

eftersom jag bestämmer så bestämmer jag att du är bäst! så det så! och nu är det lag på att tycka det, så alla i hela världen måste göra det inkl du själv. Kraaaam på dig!

ronnie
2007-09-27 - 00:08:08

weewww jaaa spookylicious fast på ett mysigt sætt...
nu ska jag stænga cafét och ta en promenad hem i træskor
kram och gonatt och mys ihjæl dig nu i en supermegagosig nattoutfit så dricker vi gott kaffe till frukost imorgon!

Alexandra
2007-09-27 - 00:58:30

ja det va ganska mumsigt me varm choklad :)

Annah
2007-09-27 - 01:29:50

Usch! Det är så hemskt när dom känslorna sätter igång :(. KRAMAR KRAMAR KRAMAR!! Önskar jag kunde krama dej massor på riktigt och berätta för dej vilken underbar och fin människa du är och tabort alla dumma tankar!
KRAMARKRAMKRAM!

Nettan
2007-09-27 - 05:43:26

Men gumman! du duger visst och är jätte bäst. Hoppas det känns bättre idag för dig. Många kramisar Nettan

Anna
2007-09-27 - 06:46:33

Känner igen det där.. Jag lägger mig också sällan före midnatt.. Man vill liksom inte "slösa" bort tiden.. =)

Malin
2007-09-27 - 07:17:05

Hoppas du kan vara lugnare idag. Ta dagen som den kommer och tänk inte på allt som man måste. Lugnt och fint.
Puss från mig

Fröken Fredag
2007-09-27 - 08:26:36

Vad jobbigt för dig.. Ibland måste känslorna bara komma ut!

panki
2007-09-27 - 08:50:52

Hoppas att en natts sömn gjort dig gott :-)

Camilla
2007-09-27 - 08:56:01

Jo, jag har nog lärt mig en läxa nu att jag måste ta det lugnt. Så det har varit väldigt skönt att ta det lugnt. Även idag blir en väldigt lugn dag.
Känner igen det där med Lindex. Fast vi har väl några till. Inte så många yngre handlar väl på Lindex. Här är det mest Vero Moda som gäller.
Usch, nu får de hemska demonerna sluta upp och vara så dumma! Inge bra alls. Du som är så himla duktig!!! Alla dina bilder och allt sånt! INGA fler negativa tankar! Du är alldeles för duktig för sånt!
*kram kram*

Sassy
2007-09-27 - 10:14:21

Hej! Usch och fy för psykbryt! Om jag hade varit lite närmare dig hade fått en rejäl bamsekram, men nu får du nöja dig med en virtuell sådan.
KRAAAMMM!

Emmelie
2007-09-27 - 13:54:07

Nej men, så kan du inte tänka!!
Älskar bilden, härligt...ee...djup. Jag kan intega fotgrafiska termer så det kansket inte är det ordet jag letar efter. Men väldigt fin var bilden iaf! :D
Kram

Amanda
2007-09-27 - 21:01:30

du har väldigt fina ögon :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: