GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Breakfast with Atkins

2007-09-02 | 10:01:02 | Foto/Fotografering

Vilka knäppa drömmar jag dröm inatt. Om levande Simpsonsfigurer, Goth- och dödsmetallare, simtävling bland kräftor och brutna handleder, pärlor och knasiga hundar, kedjerökning och karnival.
My God!

Hade det mysigt igår kväll. Tände ljus - massa värmeljus i mina små lyktor i hela vardagsrummet. Det var ju 1 september och det är höst så det var dags för värmeljuspremiär.
Jag blandade doftljus - vanilj och jordgubb med vanliga som blandade sig med aromen från mitt blåbärste...och svartvinbärste..och ingefäracitronte...ja jag drack massa te, några godisbitar och så "The Break-up" med Vince Vaughn och Jennifer Aniston. Och den var bra!

Nu ska jag vakna till liv här med lite frukost och så ska jag ta och göra Dagens Street Stylebild.

Sen ska jag ringa mamma och se om hon är vaken, jetlaggad ..och har presenter till mig!

Vad är era söndagsplaner?


Frukost:

146310-2201

( Foto och dietbarälskare: Jag sjäv)
Kommentera 19 st

Kommentarer
Sophie
2007-09-02 - 10:32:34

Nu ska jag bege mig iväg på poweryoga, hurtigt värre! :) Ha en bra dag!

mia dh
2007-09-02 - 10:34:05

Softa lugnt,packa upp grejer efter resan som fortfarande ligger kvar i väskan, kanske hoppa över till bästa vännerna och bjuda på våffelkalas. Se någon film ikväll och bara mysa. Ha det gott:)

Sassy
2007-09-02 - 10:44:54

God morgon gumman! Hoppas du får en bra söndag och att du får dina presenter:) Själv är jag på jobbet, och det verkar vara lugnt hittills:)
kram

delinda
2007-09-02 - 10:50:17

haha ja ibland drömmer man helt knas =) åh vad mysigt med doftljus.ha en härlig söndag:)

Elin
2007-09-02 - 10:51:51

mina planer för dagen är att äta tårta och dansa. ha en bra dag

Erika
2007-09-02 - 10:52:28

Vilken mysig kväll du hade igår.
Idag ska jag börja med att käka frukost, någon gång under dagen ska jag ta en promenad.
Jag ska städa lägenheten, byta gardiner och fixa till lite höstfint. Mina ljuslyktor ska plockas fram så att jag också kan mysa till det =)
Ha en toppendag!
Kram.

Malin
2007-09-02 - 10:54:42

Smaskens ;) Jo, min förkylning är nästan borta nu.
Vi får hoppas din mamma har med sig något kul, vadspännande med New York :)
Nu väntar jag bara på dagens Streetstyle ;)
Kram!

Guldregn
2007-09-02 - 11:00:24

Det låter ju som en helmysig kväll. Inget är ju så mysigt som levande ljus =). Jag ska försöka trotsa regnet och bege mig till gymmet nu. Om några timmar måste jag dock packa väskorna och ge mig iväg på praktik. Är super nervös. Är mästare i att oroa mig. Jag hoppas du får en helt underbar söndag gumman. Hoppas du får du får presenterna du ville ha från New York! Kram på dig sötis!

Tilda
2007-09-02 - 11:27:55

tuff bild.

Mrs Harajuku
2007-09-02 - 11:28:37

Hej gumman, och god
morgon!
Jag bloggar lite nu sedan ska ag ut på promenad med Vovven igen, ska du med? ;)
Är bjuden på kalas idag ch presenten (vi brukar bara ge något symboliskt) är en ny, fin glasskål fylld med plommon från våran egen trädgård! Hoppas det uppskattas!
Du måste spana in bloggen, S ändrade den åt mig igår och den blev jättefin tycker jag!
Kram och ha en toppendag med mamma!
Puss vännen!

donnasandra
2007-09-02 - 11:40:04

Lät som en mysig kväll! Blåbärste vill jag testa! Idag blir det mys och plugg :-) Puss!

Johanna
2007-09-02 - 11:44:25

jag har också sett the break up :) kanske inte den bästa film jag har sett men riktigt passlig för en hemmakväll.

Johanna
2007-09-02 - 11:44:26

Åå jag tycler att det är så mysigt nu när man kan börja tända ljus och sånt =) Mys stämning helt enkelt! Mysa in sig i en massa filtar och sånt. Hoppas du haft en bra helg. ha en trevlig söndag! kram kram på dig /Johanna

Christine
2007-09-02 - 12:12:38

Jag måste också köpa ljus, det är det mysigaste med hösten! =)

sofie
2007-09-02 - 12:29:38

mina söndags planer är dels det jag skrivit på bloggen min och att sitta här, följa din blogg och få läsa och se om vad du fått av din kära mamma:D sjukt spännande! haha
ha en bra dag söt! kram

alexandra
2007-09-02 - 12:47:29

Idag ska jag hjälpa min mormor & morfar å flytta .. inte det roligaste kanske men .. =)

Sanna
2007-09-02 - 12:54:06

The break up är så himla rolig :) åh Jennifer är så himla snygg :)
Du måste se På smällen, den filmen är super rolig, och man blir så glad!
du är så duktig gumman, alla dina street outfits är såå fina!
kram

leopardia
2007-09-02 - 13:29:48

min söndag är inte så där överdrivet spännande. ska väl försöka läsa de där sista 45 sidorna i en bok och låta bli tv:n... fast det är mord i sinnet kl 21, min favvo.

Maja
2007-09-02 - 14:10:21

Frukost gjord av älsklingen sambon. Han var ute och köpte frukostillbehör!!! :) Sen såg vi på film, Reign over Me. Mycket bra!!! Nu väntar jag på att Eaze ska börja verka. Tung huvudvärk. September brukar vara fylld av migrän och spänningshuvudvärk, då vädret är i förändring. Sen ska vi väl kanske i väg på promenad. Jag vet inte... Känner mig lite låg idag. Kram på dig P.S. Du får visa upp presenterna! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: