GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

A hot comeback

2007-09-03 | 12:42:20 | Foto/Fotografering

Den blev ju nästan till ett signum för mig och framförallt för min blogg under våren, men den har lyst med sin frånvaro under sommaren..ja inte sedan den 1 juli har jag gjort någon sådan.
Har inte varit sugen samt att jag någonstans satte den i samband med att jag blev sjuk och därmed kände en mindre avsmak...

Men nu var det dags.
En kaffemedvarmminimjölkochkanel är mitt sällskap just nu tillsammans med mina två nya tidningar.
Ljuvligt och mys!
Blir några rostade mackor till det med...med ost och soltorkad tomat...kanske nån med ost och aprikosmarmelad..Behöver energi till eftermiddagens mastodonttvättstugepass samt efter den uttröttande timslånga promenaden jag klarade av nu på förmiddagen.

146310-2219


( foto och layout: jag själv)
Kommentera 13 st

Kommentarer
donnasandra
2007-09-03 - 13:07:08

Hihi favorit i repris! Får nog ta och göra en egen sådan. Blir så sugen när jag ser hur god den ser ut :-P

Lottis
2007-09-03 - 13:24:57

Sista maskinen ligger i nu. Bestämde mig för att byta lakan i sista minuten... Maskinen hinner gå klart, men den hinner inte torka innan tiden är slut... Hoppas på att det är nån snäll efter mig... Brukar kunna utläsa på numret vem det är, men det är så många som tappat bort nycklar och flyttat mellan husen och inte bytt "plupp" att jag inte riktigt vet längre...
Nu är det i alla fall färdigstädat här hemma och vi känner oss jättenöjda :-) Bilder kommer senare.
Ska "skicka iväg" N till jobbet nu, så ska mamma och jag åka till skogen och se om det finns nån svamp kvar, eller om det hinner börja regna först... *hm*
Ikväll är det stor chans att det kommer en kaffemedvarmmjölkochkanel här oxå. Var ett tag sen jag gjorde någon. Blev ju riktigt sugen nu...
Nej, skogen nästa, sen hårfärgning och sen slapp i soffan.
Ha en bra eftermiddag i tvättstugan. Ska tänka på dig :-) Kram kram

Angelica
2007-09-03 - 13:30:38

Vad gott det såg ut:)

Sussi
2007-09-03 - 13:46:52

Läcker bild! :)

Kim
2007-09-03 - 14:40:51

mumsigt! :p jag ska tvätta imorn, tror jag.. så tråkigt jue, haha. fast det luktar fräscht! aha, ett NY magazine, var därför som ja inte kände igen titeln.

Kitty
2007-09-03 - 14:43:46

Kul med nya tidningar!
Jobbet är på securityavdelningen på en flygplats.
Hoppas det går bra med tvätten i eftermiddag!

Elin
2007-09-03 - 14:48:40

fin bild :)

Erika
2007-09-03 - 15:04:54

Jag hittade toppen *hoppastudsa*
Vilken snygg streetstyle bild, min favvo hitills. Och coolaste klänningen har du på dig =)
Jag har ett helt berg med tvätt som ska tvättas imorgon, synd att du inte bor lite närmre så hade du kunnat ta hand om mitt tvättberg med, när du liks håller på menar jag ;o)
Kram!

Emelie
2007-09-03 - 15:18:55

Åh det där ser ut som vardagslyx =) Det är så mysigt att sitta o bläddra i nya favotidningar!

Sanna
2007-09-03 - 15:33:55

Nej, mina tankar drar sig åter igen mot jackan, och hoppas att den ska dimpa ner tidigare än beräknat :)
Ja det kan man nästan tro, men han är livslevande, hittade honom
Ica ;) Dock jobbar han där, och finns bara i ett exemplar:)hihi
massa kram!

Cajsa
2007-09-03 - 15:40:37

Gud så häftig bild! Gör du allt på Photoshop? iSÅ FALL, VILKET HAR DU ? :) Kram

Cajsa
2007-09-03 - 15:52:47

Okej. Hm, riktigt häftigt. Önska jag ahde tallang för det:) Du är en av det bästa fotograferna jag har sett! Eller alltså du fatta? ;p

Arnemarlen
2010-04-23 - 13:45:16

Great site, keep up the great work


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: