GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

something to wear after shower

2007-10-18 | 09:40:50 | Outfits och Garderoben

Sitter och äter ägg här i soffan.
Jag och Li sprang på berget imorses..
Tidigt..det var mörkt och det var kallt.

Vanligtvist brukar jag springa 2x2,5km eller 2,5 km + 1km i taget så länge jag orkar när jag springer på berget.
Idag bestämde jag och Li för att ge oss på 5km-spåret...som jag aldrig sprungit förut.
Det var väldigt backigt på sina ställen och det kändes verkligen i låren, men det gick skitbra!
Tappade lite granna orken innan 4 kilometersmärket, så jag hämtade andan och gick i en halv minut. Sen fick jag nya krafter och sprang lätt den sista kilometern och eftersom Li hade hamnat efter mig så tog jag en extra kilometer medan jag väntade på henne.
Så 6 km jogginrunda + magövningar och armhävningar här hemma efteråt.
Kände att jag hade mer ork i i kroppen att springa mer men men..det får kanske bli en annan gång.

Nu ska jag hoppa in i duschen och efteråt skulle jag inte ha nåt emot att få klä mig i något sånt här:

146310-2613

Jeans,skor och tee ifrån Delias, jackan är Topshop och väskan är Patricia Field.

Idag ska jag jobba med lite olika projekt, skriva en överklagan, bli utbjuden på lunch av Li och sörpla en massa te.
Vad har ni för torsdagsplaner?
Kommentera 12 st

Kommentarer
Therese Odesten
2007-10-18 - 09:48:53

Haha.. om du skyndar dig till indiska i pk-huset och letar i provrummet längst in så kanske du hittar våra.. =)
Vad duktig du har varit nu på morgonen! Hoppas att du får en bra dag! Kramar!!

Malin
2007-10-18 - 09:50:23

Huga vad duktig du är!

Jag ska tillbringa en del av dagen på stadens gator och torg faktiskt. Tänkte shoppa lite, behövs tycker jag. Var länge sen nu.
Sen ska jag ha myskväll med latte och smörgås kanske. Slappa i soffan, läsa bok, se på tv...sånt som jag inte kunnat göra på länge nu.

Du verkar redan ha en bra dag, med spring i benen, frukost, lunchmys och sånt. Hoppas den fortsätter så! Jag vill också vara med. :)

Puss på sötnosen!

ronnie
2007-10-18 - 10:07:06

åh va du e duktig...

har gjort lite morgonpilates...ska ut på stan, kanske äta en youghurtglass och sen träffa en kompis för att diskutera en reportageidé

kram på rej!

anna
2007-10-18 - 10:24:53

vad duktig du är.
när man kommit över 4 km sträcket så kan man nästan springa hur långt som helst. så brukar jag iaf känna.

jag beundrar dig för dina dagliga promenader. att du ger dig ut varje dag. om jag inte skulle gå i skolan och vara tvungen att gå ut varje dag skulle jag nog helst sitta hemma och mysa runt i morgonrock hela dagarna.

din blogg är viktig.

Ellinor
2007-10-18 - 10:42:51

Duktig du!
Jag blev outrunned av en gubbe 70+ på gymmet häromdagen :S

Lisa
2007-10-18 - 11:18:34

Härligt med lite spring ibland, tishan var riktigt snygg den :)
Idag blir det APU med vårt UF-företag och senare ikväll blir det träning, får väl se vad som hinns med därimellan.
Kram Lisa

Linda
2007-10-18 - 11:35:11

Shit vad hurtig du är på morgonen då;)

Ja jag hann inte läsa så mycket av tidningen igår för jag vart så trött direkt, men ska snart lägga mig och läsa lite igen för jag känner mig helt yr i bollen.
Ha en bra dag! kram.

Lilla fröken
2007-10-18 - 11:42:20

Anna, Anna...nu måste du hjälpa mig här! ;-) Gick in på Delias hemsida (hade aldrig hört talats om dem förut) och blev upp över öronen förälskad i denna kjol:
http://store.delias.com/item.do?categoryID=821&itemID=48616&sizeFilter=&colorFilter=&brandFilter=

Min fråga lyder om du har skickat efter kläder hos detta företag och om de är bra? Ha en fin dag...Många varma kramar!

anna
2007-10-18 - 11:59:19

Lilla fröken: hej gumman!
jag har tyvärr aldrig skickat efter från delias..men jag vill...men jag tror aftonbladet rekommenderade dem i söndagsbilagan en gång..
sen tror jag att bloggen DonnaSandra har bestält därifrån.
fråga henne! kram!

sofie
2007-10-18 - 14:06:27

Guuud så duktigt du är! riktigt bra gjort! jag hade nog kolapsat efter en kilometer..hha ne men du var duktig:) ha en trevlig dag! kram

Sandra
2007-10-18 - 18:53:12

har ett par liknande skor ;)
kramar

anna
2007-10-18 - 21:25:37

anna: tack så hesmkt mycket för dina fina ord *kramar om*
du har nog rätt där med 4kmsträcket..haha konstigt =)
kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: