GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hjälp...köpcentrum..kläder...hjälp

2007-10-27 | 00:37:58 | Egocentrerat&Vardagligt

Ojoj, trött i ögat..har suttit i några timmar nu och gjort en masa kollage jag tänkt ha till en framtida hemsida...
Jag har tagit en hel del bilder på mitt nya nagellack som jag är väldigt nöjd med.
Jag har hängt upp mina nya guldiga gardiner som jag köpte idag...men jag behöver nog mammas hjälp..

Imorgon ska jag och Stefan åka till Jönköping med hans föräldrar.
Jag hoppas att vi entrar IKEA, tänkte nämligen köpa mig ett skrivbord och hyllor och bygga mig ett riktigt kontor här hemma så att köket får vara kök och köksbordet åter kan fungera som en matplats.
Dock kommer det bli väldigt jobbigt om vi åker till IKEA för bredvid ligger A6 center - stort köpcetrum med massor av affärer...klädaffärer...hjälp!


wellwell..
 Good night to ya all!

146310-2738


(foto: jag själv)
Kommentera 6 st

Kommentarer
Kristiina:)
2007-10-27 - 00:51:17

Låter väldigt häftigt med guldiga gardiner :) Fin och väldigt välskriven blogg du har också!

DONNASANDRA
2007-10-27 - 01:26:49

Godnatt! Sov gott och hoppas du slipper sådana där konstiga drömmar! :-)

Isabel
2007-10-27 - 01:59:59

Du har hunnit med mycket :)
Hoppas du hittar allt du vill köpa på IKEA och att ni får en trevlig resa till Jönköping :)
Kramar!!

MOGI
2007-10-27 - 04:29:23

sussa sött :D

Lottis
2007-10-27 - 08:39:41

Gardinerna låter jättefina :-) Sitter och väntar på paket från Jotex, med massa tyg till julgardiner... men det kommer ju aldrig! Kul med Jönköping. Ska åka till Linköping med jobbet på måndag. Jag får inte handla nåt, för den här månaden var inte kul, men titta kan man ju... Ha en bra lördag! Kram på dig, söt!

Linda
2007-10-27 - 16:12:55

Hoppas du överlever dagens shoppingcenterhändelse...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: