GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

..one more...

2007-11-29 | 23:42:10 | shopping, provrummet & cravings

och ja just det ..Imorgon förväntar jag mig att det är nån liten vänlig själ där ute som valt att ge mig just den här mobilen:
146310-3241

(bild ifrån Onoff)

Så det så!

Liksom...

Jag är en hyfsat välbesökt bloggerska.
Jag är egen företagare.
Jag måste vara nåbar.
Jag måste kunna koppla upp mig mot nätet everywhere anytime och kolla mina gööörviktiga mail på min hotmail liksom.
Dessutom är jag ganska så trevlig och blir skitglad för presenter....

ehhh och ehhh öhhh...jo jag var öronbarn när jag var liten och föddes med blåslöjud!
Tyck synd om mig.. och ge mig en ny fååån!

Tack.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Monica
2007-11-30 - 09:20:42

Hur många unika har du varje dag?! Jag har bara ca 40 st unika hahaha :p

Linda
2007-11-30 - 19:39:01

Det finns ingen som slår mina unika..haha...typ 3 eller nåt..jiha! Så besök mig vettja:-) Nu snodde ja publicitet från dig Anna-stumpan...sorry..:-) Kramiz


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: