GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

julklappssvacka och sockerkaksandedräkt

2007-11-28 | 08:05:58 | Outfits och Garderoben

146310-3213


(kollage och granillustration: jag själv. Bilder lånade ifrån Urban Outfitters, Topshop,Delias och Gojane)

Åh..kunde inte somna på flera timmar inatt när jag väl gick och lade mig...och sen vaknade jag igen klockan 06.44 när Stefan gick hemifrån och kunde inte somna om.
Så nu har jag suttit här vid datorn ett tag och druckit drickyoughurt och lyssnat på Ainbusk Julskiva och surfat från den ena webshoppen till den andra och suktats av väskor och skor och klänningar och toppar och blingbling och gaaahhh!

Så mycket jag önskar mig i julklapp men samtidigt kan jag inte egentligen komma på nåt jag vill ha...strange....måste vara nån svacka.
Haha.

Humtidumti..
Kan ju säga att det där Fluormunsköljsäckelgröngrejet jag gurglade mig med efter tandborstningen igår kväll som inte bara ska skydda mot plack och hål i tänderna utan ska ge fräsch andedräkt i 12 timmar...inte riktigt höll vad det lovade.
Ty jag vaknade ju inte upp luktade direkt nybakad sockerkaka ur munnen....

Näpp, om man skulle ta tag i denna dag då..till tonerna av bjällerklang.

Vad ska ni göra idag?
Kommentera 8 st

Kommentarer
agnes
2007-11-28 - 08:20:35

Så mycket fina kläder!
*skulle vilja ge dej allt* :)
jag sov med dåligt inatt! :/ det är jobbigt!
Annars så vet jag inte vad jag ska göra idag! SJuk fortfarande så jag får väl se, dunkar fasligt i huvudet så jag får väl vila mest!

Många kraaamar rill snällaaa Anna!

Att ha det gott
2007-11-28 - 08:23:33

Fina saker
Jag ska åka ner på stan och lämna igen en jacka som dottern köpt hon har insett att jag hade rätt att hon skulle frysa i den

Elin
2007-11-28 - 08:50:17

Tack för din gulliga kommentar. Jag vaknade utvilad, oigg och glad som en lärka faktiskt, jag antar att jag fått igen sömnen jag missade igår :) Hur ser din dag ut då sötnos? Åh, jag blev så himla glad av din gulliga kommentar.

Molly
2007-11-28 - 08:52:55

Tack rarate Anna för de snälla orden. Ha en fin dag.

Hanna
2007-11-28 - 09:13:20

Jag ska gå till en affär och visa upp mina smycken. Jag gick dit igår utan smyckena och då var hon positiv. Hoppas att hon gillar det jag gör. Jag tänkte även pyssla lite och vara med barnen.

svea
2007-11-28 - 13:04:38

allt var riktigt fint! :) vill ta med mig allt och stoppa i garderoben ;p

alexandra
2007-11-28 - 13:27:35

jag vaknade också 06:44 imorse :P det var mamma som berättade att han krockat med en älg .. :O

Josefin
2007-11-28 - 17:09:17

fint kollage!
KRAM!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: