GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

gratis kläder tack!

2007-11-07 | 14:18:37 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-2895

(foto:jag själv)

Sitter här och jäser efter en otroligt god lunch...köpte en bulgur-fetaost-kyckling-blandadegrönsakersallad på Konsum förut...
Hade en fin förmiddag med älskade Karin. Vi gick och tog en kaffefika och fick efter den gå hem en sväng till mig för att IKEA ringde och sa att de skulle komma med min leverans!
Och när paketen hade kommit så gick Karin och jag ut på en liten promenadrunda och mötte 4 rådjur - nästan mitt inne i stan!

Så nu sitter jag här, för kanske sista dagen i köket och bloggar vid köksbordet som arbetsplats...för jag har satt min otroligt stackars förkylde sambo på uppdrag att skruva ihop skrivborden och hyllorna....han får ge sig lite extra sen bara.

Surfar runt på diverse sajter...kollar in shopping jag inte har råd med blandat med olika gratisgrejer.
Har till exempel registrerat mig på "smstillalla" där man kan få två gratis sms om dagen och sedan tävla om att få fler gratis sms. Kommer kanske inte tävla om fler men 2 gratis sms om dagen säger jag inte nej till i alla fall. Schysst!

Synd att det inte finns sajter med 2 gratis klädesplagg om dagen....Eller finns det?
Kommentera 4 st

Kommentarer
DONNASANDRA
2007-11-07 - 14:35:46

Hehe gratiskläder hade inte suttit fel!

Soya
2007-11-07 - 14:39:32

Tack för snabbt svar. Den där sidan blogvertiser verkar ju ok, men hur hittar jag mitt Url till rss?

Amanda
2007-11-07 - 15:32:53

Hej! En fråga från en rätt nybliven bloggare:D

Hur lägger man in länkar till olika internetsidor i sina blogginlägg?:)
Kram!

Josse
2007-11-07 - 19:49:59

Gratis kläder hade verkligen inte varit helt fel :P Säg till om du hittar en sån sida haha=)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: