GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The bleeding beauty

2007-05-17 | 10:42:28 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1510

" The bleeding beauty"


Nej rubriken syftar inte till en menstruerande toppmodel utan till den illustration jag satt med igår kväll innan jag somnade och snuttade kudden.

Idag spöregnar det ute, vad trevligt. Då kan man sitta inne och rita rita rita hela dagen och kanske mysa med latte och titta på "Nord och Syd" och dra efter andran på grund av alla fantastiska klänningar, korsettliv och urringningar den serien bjuder på...och så en ung snugg Patrick Swayze förstås... Mums!

Annat jag känner lite cravings efter denna dag är
* Gröna högklckade remsandaletter
* En Marilyn Monroe Barbiedocka
* En fullkornspizza med mycket ost
* En påse smågodis
* Ett par nya jeans
* Någon ny förvaringsmöbel
* Nya tuschpennor
* Nytt ritblock
* Gratispresenter
* Hotellfrukost
* Ny Ögonskugga

Oj, nu har kaffet kokat färdigt, dags att värma och vispa mjölken skummig!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ofelia
2007-05-17 - 10:57:01

Hahahaha. Klart man gör det när man inte är hästintresserad. ;D Ville bara leka besserwisser, eftersom jag är mkt mkt noga med att man inte yppar felaktigheter om mina kära hästar.
Häh, skulle man dela in människorasen på samma sätt som du kategoriserade hästar skulle det ungefär bli: människa, man, dvärg, neger och bebis. :D

Kram.

ulrika
2007-05-17 - 11:01:56

Smågodis..ja tack!

Ofelia
2007-05-17 - 11:28:03

Suris. ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: