GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Some Arty Coffee

2007-05-31 | 08:49:17 | Foto/Fotografering

146310-1602


Ja jag spinner vidare på kaffetemat från igår och visar mitt morgonkaffe..om än i lite mer konstaktigt sken.

Ingen särskilt bra morgon. Har vaknat med värkande hudproblem i ansiktet som gör att jag allra mest bara vill ligga gömd under täcket hela dagen, varken möta min egen spegelbild eller någon annan varelse.
Än ondare gör det när man inte ens kan med att visa ansiktet för sin sambo som ville pussa hej då imorses innan han gick till jobbet..och därmed se hans ledsna min.

Jag skulle ha träffat Åsa idag, som är en av få jag gick i grundskolan med som jag har kontakt med idag... en av få som jag vill ha kontakt med från den tiden...men jag tror jag stannar inne...kanske att jag vågar mig på en promenad strax. Var nyss iväg en sväng till solariet och solade en kvart - för det var det enda jag hade råd med eller rättare sagt hade pengar kvar på solkortet att sola för. Hoppas det hjälpte till lite att torka ut problemen..

Men men, jag ska försöka vara övervägande positiv idag ändå, inte låta tårarna komma. Jag kan tillägna hela dagen åt att vara kreativ, än en gång försöka lista ut hur jag ska fylla i momsberäkningar och uppskattningar i affärsplanen inför företagsstart ( HJÄLP!)..

Och hur i helvete har jag lyckats få mosad banan mellan brösten när jag ätit en Dietbar till frukost??
Kommentera 8 st

Kommentarer
Camilla
2007-05-31 - 08:55:48

Hej hej!
Var ett tag sedan! Måste bara säga grattis till allt. Verkar som allt går framåt med din konst och allt. Så himla roligt. Det är du värd! Säg till när shoppen öppnar!
*kram kram*

julia
2007-05-31 - 09:19:07

asså jag måste bara säga att dina bilder är så sjukt snygga !dom snyggaste jag sett i hela mitt liv ! fortsätt som du gör , jag önskar att jag var lika kreativ ! kramar !

Nina
2007-05-31 - 10:15:15

Hej bästaste finaste anna.
Jag skulle om jag kunde trolla bort dina dumma hud problem. En sak är säker och det är att du är otroligt vacker och det menar jag verkligen, du är BÄST helt enkelt.
Jag menar allvar skulle vara jätte kul att bli fotat av dig.
Och du TACK TACK TACK för de otroligt fina och värmande kommentarerna du är en ängel.
PUSS och en billion värmande kramar.

Tova
2007-05-31 - 12:06:21

banan..det dyker alltid upp mat eller andra saker där man som minst anar det...jag brukar alltid ha blå färg
i ansiktet nånstans fast jag inte ens har rört den färgen..eller alltid och alltid men det händer..
sen när du väl fått komma till "huddoktorn" och får nån slags behandling så kommer problemen försvinna direkt och för alltid..det har det gjort för alla jag känner som haft sånna problem :)

leopardia
2007-05-31 - 17:16:45

haha, jag kom att tänka på, det är väl ur filmen "naken"
- varför är du tillsammans med mig egentligen?
- därför att du är den enda tjejen som är så dum att du verkligen tror att det är torkad äggvita du har i ansiktet när du vaknar.
nå, inga paralleller till ditt ljuvliga förhållande, kom bara att tänka på den filmen nu. inget annat. puss!

Carolita
2007-05-31 - 19:17:42

Hahaha gud vad jag skrattade till detta inlägg! Kom du fram till varför du hade banan mellan brösten?

Anna
2007-05-31 - 20:19:07

Tova: hmm du kanske alltid lyckas komma i kontakt med läckande osynliga bläckpennor?
Ja vi får sannerligen hoppas att jag får hjälp för det här...för jag orkar inte ha det på detta vis.
*kram*

Åsa
2007-05-31 - 21:42:05

Jag får komma till tidaholm fler gånger! åkte och hälsade på min farmor idag som jag inte träffat på jättelänge. jag blev förvånad över hur trevligt det var i tidaholm och hur snabbt tiden gick!
kram kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: