GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Neon eyes stares me blind focus on the real beauty within

2007-05-20 | 23:27:57 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1548
"Neon Eyes"

Känner mig lite modstulen idag..lite ur balans, lite vilse , lite hmmm ja jag vet inte...trots att jag varit sjuk och så den senaste månaden, trötthet och hosta och annat så har jag ändå det senaste mått väldigt mycket bättre på det mentala planet. Känt mig mer glad och lättare.
Hoppas jag får fortsätta med det och att dagens olustkänslor bara beror på gårdagens alkoholintag samt vanlig söndagsångest...

Hmm nu har det faktiskt kommit en liten " finne" på höger kind...och det är ju helt sjukt egentligen att jag nu nästintill sitter och bannar min "Nya fläckfria hy" och önskar mig bölder..som jag annars lider så av...Jaja jag ringer Hudkliniken imorgon bitti och förklarar läget.

Hmm funderar på att gå och lägga mig nu...bara för att få somna så att det blir morgon snabbare och jag får gå upp, göra mig en skummig mysig kaffemedvarmminimjölkochkanel samt äta en NaturDiet.
Jag är knäpp...
Kommentera 6 st

Kommentarer
Sophia
2007-05-20 - 23:31:39

Annars får dina kära läsare brainstorma och ge dig inspiration till nya illustrationer! Självklart ska du fortsätta! Tycker det är jättekul att se dem! :)
Sov så gott när du ska sova! Puss

Malin
2007-05-20 - 23:32:28

Åh va snyggt! Du gör så snyggt håååår...avundsjuk. :)
Hoppas du sover gott. :)
Krams o pyss

Sweet Sabine *
2007-05-20 - 23:33:55

Det brukar bli lite deppigt när man är bakis..
Hoppas det känns bättre imorgon :)
Jag har också lyckats bli sjuk nu.. Toppen liksom!
Kramis

Natta
2007-05-20 - 23:51:05

tack :D
grymma bilder, har du gjort dem?

Julia
2007-05-21 - 00:04:18

Ja, det är så kul att bloggarna finns. Ett nytt och bra medium - helt klart.
Jajemensan, de är min lilla bebis. :) Så himla go.
kramar

leopardia
2007-05-21 - 17:31:49

jag måste fråga en liten fråga om dina fina illustrationer... är det så att du som ritar flera skisser som du förkastar, eller ritar du "rätt" på en gång? eller finns det nån form av radering du använder? (ja, jag är helt lost, men jag har förstått att du ritar med tusch nämligen och jag är så imponerad)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: