GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mitt Jag och mina Jag som Jag vill vara fast Jag inte är Jag...öhhh

2007-05-20 | 13:41:24 | Foto/Fotografering

146310-1545


Så där..nu väljer jag att fokusera på allt det andra ( ja utöver den där alkoholen då) som jag och älskade bästaste Karin inmundigade under lördagskvällen medan vi tittade på Sex and The City, snackade om kändisar, tidningar, förhållanden, bloggar/bloggare med mera med mera..
Mmm jordgubbar, salta pinnar, choklad...fast humhum, jag har för mig det var en skål med smågodis på brickan också..varför är inte den med på bilden?
Mitt undermedvetena vill-vara-nyttig-jaget kanske tog bort skålen med godis just vid dokumentationstillfället bara för att inbilla mitt onyttiga-godisätande-jag att JAG faktiskt inte var så onyttig, liksom jordgubbar och mörk choklad är ju soooo gooood for ya!

Nu ska jag fundera på om jag orkar ta mig en promenad...
men tankarna flyr mest till

flottig och ostig pizza
paj
makaroner med köttfärssås
stark senap
dumleglass
coca-cola
smågodis
sockerdricka
tacos
jordgubbstårta
.......

hmm de mörka chokladkakorna är för övrigt helt oöppnade..och godisskålen har återfunnits tom....
Kommentera 7 st

Kommentarer
Missankre
2007-05-20 - 13:57:41

åå nu blev jag glad :)
hur mår du vännen?
massa kramar :)

Anna Berg
2007-05-20 - 14:50:37

Tack! :)
hahaha! ;) känner igen mig dära!
ååh, börjar bli dags för jordgubbar:)
En sak som jag brukar göra och som säkert mång andra gör, är att bjuda på fika och småäta innan gästerna kommer. Sen fikar jag lite tillsammans med dom, och har helt plötsligt ätit dubbelt så mycket som dom :P haha!

ulrika
2007-05-20 - 16:18:55

Åh! Vad skulle det kosta att beställa en ganska stor planch av något av motiven då? Nyfiken..

Caroline
2007-05-20 - 16:44:00

gott det ser ut ^D!

Frida
2007-05-20 - 16:45:30

Choklad, jordgubbar, hallon!
Åhh

Natalie
2007-05-20 - 16:54:30

Gott det såg ut med jordgubbar :)

ElinAlexi
2007-05-21 - 22:57:49

En jordgubbstårta är så mycket bättre än promenader.. ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: