GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Godmorgon, vad vill ni ha?

2007-05-24 | 09:36:24 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1567

Ajajaj, mardrömmar och konstigheter under natten igen, men jag tog mig en sovmorgon.
Fast jag hade lyckats somna på armen så när jag sedan skulle sätta på vattenkrannen för att skölja ansiktet, när jag väl klivit upp...ja då kändes det som att vänster armbåge skulle knäckas eller nåt.

Ojoj, nu börjar det hända grejer med min snart färdiga försäljningssida på vykortsfabriken! Jag sitter just nu och kollar en sida med produkter...t-shirts,tygväskor och andra klädesplagg som kan vara bra och av intresse att trycka upp mina illustrationer på. dessutom ska jag ju bestämma mig för affischstorlekar och kort.

Så nu ber jag ER om en tjänst kära läsare...Ni som hittills uttryckt att ni är intresserade av att köpa, och ni som inte alls uttryckt men ändå har en åsikt.. Vad skulle ni vilja ha för produkter med mina illustrationer på?

*T-shirts? Tighta eller slappa?
*Storlekar?
*Tjej/kille?
*Linnen?
*Tygväskor - kort eller långt handtag? Storlek?
*Färger?

Jag skulle verkligen uppskatta om ni tog er tid att svara på detta, antingen här i bloggen eller via mail:
[email protected]
[email protected]
Kommentera 31 st

Kommentarer
Sophia
2007-05-24 - 09:59:05

Jag skulle absolut vara intresserad av T-shirt och linne, gärna i storlek small, t-shirten skavara haha mellantight, inte alltför tight, men inte stor som ett hus :) (du förstår kanske vad jag menar?)
Färgerna bör vara ganska neutrala tror jag, så får illustrationerna stå för färgen, en idé är ju att ha samma färg på t-shirten/linnet som bakgrunden på illustrationen är :)

Sweet Sabine *
2007-05-24 - 10:32:01

T-shirt skulle vara underbart..
Kanske lite oversize?

mysan
2007-05-24 - 10:37:47

helt klart linne, sånna med lite slapp passform, vita o svarta. det skulle sälja som smör tror jag.
jag skulle köpa iaf :)
tight känns inte så inne längre så jag tror på lite längre o oversized ;)
aaw va roligt att höra :) så du gillar också den typen av skor?
kram

Lotta
2007-05-24 - 10:44:20

Jag skulle vilja ha en vanlig girlieshirt i svart eller vitt med något av dina schyssta tryck i Stl M i så fall =)
Eller ett vanligt linne med lite bredare axelband, alltså inget spaghettilinne =)
Så om du börjar med tryckeribusiness sedan hojta till om man kan får några olika tryck att välja bland så kommer jag nog beställa en T-shirt eller linne =)

Emilia
2007-05-24 - 10:45:24

Tack gullet! :)
Nej, vi känner likadant angående SRF, förra året var bättre, men Scorpions kommer ju och de är mina balladgudar, hihi ;)
T-shirts vore coolt. Tighta :)

Sophia
2007-05-24 - 10:45:47

En modell fotografering som äger rum idag! Slänger upp bilder när jag kommer hem!! :):)

Emmelie
2007-05-24 - 10:47:52

Jag skulle vilja ha en stor tygväska med långa handtag i svart med något färgglatt motiv :D

Mani
2007-05-24 - 10:48:37

Tighta tjej t-shirts. Tygväskor med långa handtag. :)

Lilla Fröken
2007-05-24 - 10:50:34

Tryck: "it had to happen..."
(Tjejen under den rubriken alltså)
Det är min absoluta favorit!

Sweetheart
2007-05-24 - 10:50:48

Jag förstår precis det där med dina foton, kolalge etc. Tänkte på det igår när jag läste kommentarerna och det stod ngt i stil med "snyggt kollage", eh.. kollage? :P Tuff bild här ovan!
Vet inte alls vad jag är intresserad av... t-shirts låter bra, gärna både slappa och figursydda :) Huvudsaken är att det är dina illustratiner på! :)
HOpaps du får en bra dag, puss o kram!

Jörgen
2007-05-24 - 10:52:29

Heej :-)
Stor CIDER Special på TheGuide idag!!!

Bella
2007-05-24 - 11:01:19

Jag skulle jättegärna vilja köpa tajta tees och linnen i små storlekar, typ xs eller 32-34 och liknande. Samma sak med linnen. Tygväskor vore roligt med lite lagom lång handtag så man kan ha den på axeln lixom och typ a4-storlek :-)Färger skulle vara jättekul att se om dom var ganska starka och många :D Typ rött, gult, grönt och blått, men inte så mkt pasteller tycker jag. Har man dina saker så vill man ju att det ska synas :D
Ser verkligen fram emot att se dina saker! Vad du än gör så blir det säkert supersnyggt! Hoppas din dag har varit bra hittils!
Kram

Nina
2007-05-24 - 11:10:14

Oversize skulle passa mig utmärkt. Jag är så himla glad att det börjar gå så bra för dig min fina fina anna.
Pussar

Åsa.S
2007-05-24 - 11:15:57

Jag tror också på "stora" t-shirts, basic i svart o vitt. någon slags enkel tygkasse också, vit- somrigt. Hittade till din sida också, kul!

Ingela
2007-05-24 - 11:53:15

Jag skulle vilja ha en necessär - vad skulle vara bättre än nån av dina vackra kvinnor på en sån? :) Eller varför inte en liten tygbörs av nåt slag, nån lite större man kan kånka med sig i handväskan och ha småprylar i eller nån mindre för slantar... Möjligheterna är ju många.

Sandra
2007-05-24 - 11:54:44

Jag tror att motiven skulle passa på tightare t-shirts eller tygväska :-)

Isabella
2007-05-24 - 12:03:24

Hej Anna!
Klart att jag fortfarande vill jättegärna ha svar på frågor!
Xjobbet har bara tagit mer tid än vad jag beräknade.
Återkommer till dig, var ej orolig! Kram!

Elsa
2007-05-24 - 12:10:43

OOOH jag skulle SÅ gärna springa runt i en tshirt med ditt tryck på! En vit tshirt med normal passform och ett av dina lite retroaktiga ansikten på! Elleer varför inte fyra stycken på samma ;)Helt lovely ;)
Kramar!

Lottis
2007-05-24 - 12:12:19

Tror på t-shirts och linnen. Tygväska med långa handtag, men det är mest för att jag själv föredrar såna, mode eller inte... Neutrala färger, typ svart tryck på vitt och tvärtom... Tack för kommentaren förresten. Jodu, här är bebislängtan stor... =/ Nån gång händer det väl... Nä, bäst att gå och jobba lite igen... Kram på dig!

Ahnna
2007-05-24 - 12:44:26

Tygväska med långa handtag, jag tror att linne är något också. Storlek, ja är det storlek zero så blir det inte mycket köpt här inte./Ahnna

Johanna
2007-05-24 - 12:44:36

Tighta tjej-tshirtar!

Jennie
2007-05-24 - 12:45:40

Hmm...tight tjej-t-shirt! :D Her förresten:D

karolin
2007-05-24 - 14:29:21

Hej!
Skulle bara tack för snygga bilder, fan jag såg ju inte ut att vara kokt i skit som jag brukar göra, good work Anna! Annars tappade jag ut kaffe med choklad och apeslinsmak i min väska, kaffelukten är som en smog.

agnes
2007-05-24 - 15:24:10

Väldigt snyg bild, jag Älskar svart-vitt!
Hmm, jag tror det skulle vara snyggt med en Tygväska, med ganska långa handtag med en av dina Superfina bilder på.
Eller något lite hängigt lite större linne :)

Nea
2007-05-24 - 15:40:18

som så många andra redan sagt så tror även jag starkt på t-shirts och linnen. slapp, men ändå med passform känns helträtt, och jag tror också att det bör vara ganska neutrala färger (iaf på de som har färgglada tryck). så, keep up the good work, du är helgrym!

Carolita
2007-05-24 - 16:53:31

Oversize tshirts, tygväskor gärna stora. Tycker att du kan börja med neutrala färger då dina illustrationer är färgglada. Men du kan ju prova med ngt riktigt färgglatt oxå sommaren är ju trots allt på väg!
Kram

Malin W
2007-05-24 - 18:23:10

Liksom
Nea vill jag ha slappt men med passform. Inte det lättaste kanske! Jag skulle vilja se färgstarka t-shirts, mest för att du verkar modig med färger, det vore uppiggande. Gärna storlek M-L, beroende på passform. (är storlek 38-40)
En stor tygväska vore också kul, strandväskformat, typ. Inte ICA-tygpåse-format.
Blir spännande att se resultatet!

Ofelia
2007-05-24 - 19:31:56

Jag tror på både oversize-shirts och linnen. Stl S, M & L är väl nästan ett måste, men finns det möjlighet: gärna XS och XL också. Alla ser ju trots allt inte likadana ut i kroppen. ;)
Tygshoppingkassar kan också bli fräckt. Med så pass långa band att man iaf kan hänga den över axeln. Helt klart en hit. :)

Ellinor
2007-05-24 - 21:11:28

En Anna-tee vore ju nice :)

anna
2007-05-24 - 21:16:07

Ahnna: Jag lovar dig att size zero kommer nog inte finnas som benämning..och alla storlekar kommer vara tillgängliga!
Karolin: Åhhh! Va kul att du gillade bilderna! *pusta ut* som sagt blev jag ju nervös av att fotografera en annan fotograf! hihi. Hoppas vi ses snart igen! Snygg hemsida!
kramar!
Nea: Tack så hemskt mycket! Fan vad glad jag blir av sådana där egokickskommentarer!
kram på dig!

leopardia
2007-05-25 - 11:51:51

en liten bok, med några käcka texter till vore trevligt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: