GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

får inte glömma att komma ihåg

2007-06-01 | 00:04:24 | Foto/Fotografering

146310-1607


Lite bilder ifrån dagen:
Min lunch - fullkornscouscous, blandade grönsaker och delikatesser, keso och pesto.
En av mina senaste illustrationer.
Vår nya soffa!!


Ok, armstöden är fortfarande inte ditsatta...varken Stefan, jag eller pappa eller vi tre tillsammans, med eller utan våld har lyckats få på dom...Men skit samma så länge. Pappa ska fixa det imorgon med lite andra verktyg och skruv..så får väl jag rita av det hela och skicka ny och korrekt beskrivning till IKEA...
Jag har ändå bott i soffan idag med ritblock, datorn, Desperate Housewives-dvd, penna, kamera, lunch och kvällsmål och just nu..ja just nu sitter jag i soffan med "quick healing" plåster på kinderna i hopp om att jag ska se någorlunda bättre ut imorgon, med mindre bölder så att jag kan gå på min skolavslutning utan panikkänslor.

Jag sitter/ligger här i mina soffa, i schäslongdelen naturligtvis, med plåster på kinderna, rött blåbärs-te i koppen och slötittar på Djävulen bär Prada.

Nu får jag inte glömma att komma ihåg i morgon bitti att inte äta frukost hemma...för det är gemensam avslutningsfrukost i skolan innan den gemensamma avslutningen och därefter gemensam avslutningslunch.
Sen kan jag gå hem till min soffa igen...
Kommentera 10 st

Kommentarer
Malin
2007-06-01 - 06:34:42

Det var mig en snygg soffa! :)
Klurigt det där med armstöden bara..
Ok, jag ska faktiskt försöka mig på lite akvarell ikväll...hoppas att jag inte blir för arg bara. ;)
Kram och ha en fin dag sötis

matilda
2007-06-01 - 07:21:43

fina bilder!

Nina
2007-06-01 - 07:30:28

Hej vacker, snygg soffa lite lik den vi har men vi köpte inte på bajs ikea :( det ska då alltid krångla.
Hoppas du får en riktigt fin och mysig avslutning. puss och kramar.

Sweetheart
2007-06-01 - 07:48:00

Åh så snygg soffa ni köpt, underbar färg också! :) Ikeas beskrivningar kan vara lite kluriga, tur man har händiga pappor! :)
Nu drar jag iväg hela helgen, så du får ha en finfin skolavslutning och en underbar helg!
Puss o kram!

Caroline
2007-06-01 - 08:08:48

Hey=) tack för kommentaren om headern=) nej men fullkomligt älskar din bilder för att dom är så färg-ig! brukar alltid färga mina vanliga foto från alltmöligt! Men Soffan då!! Grymt snygg, va på IKEA igår och såg en i samma modell som du har med sån utåt (vet ej va de heter heh)ha en bra dag=)

Paulina
2007-06-01 - 08:35:28

Åh din luch ser smaskens ut den med! Och vilken otrolit snygg soffa, vart har du hittat den?=) Jag har i fullkornspasta, tomater, gurka, majs, paprika, salami, kyckling, champinjoner och självklart pesto :)

Sophie
2007-06-01 - 10:05:38

snygg soffa!! jag är ju oxå nerkärad i en, går o längtar efter den nu ;)

Sara
2007-06-01 - 15:00:16

Din soffa ser ut som choklad :) :D

Fia
2007-06-02 - 19:21:16

ÅHH Vilken fin soffa!!! Ser jätteskön ut också. Hade jag nu bara haft pengarna och lite mer plats i lägenheten som jag snart ska flytta till hade jag inte tvekat en sekund. Jättebra väl ni gjort :) Trevlig kväll. Kram!

Jakobsophie
2010-04-19 - 15:07:18

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: