GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Väderfnatt och magputter

2007-03-18 | 19:01:15 | Vardag

146310-1132
Nu har jag smaskat i mig dagens middag och magen putar och puttrar.

*Vegetarisk ostschnitzel
*Fullkornscouscous
*Soltorkade tomater
*Lupinfrön
*Champinjoner
*Tomater
*Gurka
*Kebabsås
*Keso
*Salladsmix

Vädret verkar ha fått fnatt ty det verkar inte kunna bestämma sig för om det ska regna, vara soligt, vara väldans blåsigt, snöa, molnigt men ändå behagligt, eller hagla.
Skönt att man kan sitta inne, i en soffa och titta på tulpaner.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Julia
2007-03-18 - 19:19:18

Vårt väder här i skåne är inte fullt på fulländat.
Det blåser som en tornado, det haglar och regnar, sen blir det sol och sen haglar det efter en timme igen sen säger dem att på onsdag så ska det snöa...WEIRD! O_O Jag har tait nya bilder om du inte redan har sett. =)

ha en bra kväll!

Malin
2007-03-18 - 19:28:34

GRYMT SNYGG ny presbild :D Och jaaa jag vill ha klänningen :D Vi chansar! ;) Det borde ju gå liksom.. MEN.. du kanske vet att jag har köpstopp denna månad haha. Är det okej att vi väntar till 1 april? ;) Ska fan klara det :P haha!

Anonym
2007-03-18 - 20:10:15

oh, det ser verkligen gott ut.

Jessica
2007-03-18 - 20:17:16

Vad gott det ser ut! :)

Ofelia
2007-03-18 - 20:17:44

Mmmm... det där såg mumsigt ut. Äntligen ngn som vet hur man ska lägga upp maten så att det ser mer än lockande ut *tänker på de flesta andra bloggares misslyckade försök* - I lööööv you. ;)

Ska faktiskt lägga upp både bild och recept på vår söndagsmiddag här också. För den var delikat! :D

Kram.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: