GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tesosteronet kommer att flöda när de klunkar sin mjöd ...

2007-03-03 | 11:19:18 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-1037


Så var det då härliga och underbara lördagförmiddag igen med kaffemedvarmmjölkochkanel, Marie Claire, ansiktsmask och morgonrockssoftande i soffan med lap topen bredvid. Och det snöar väldigt dumt utanför fönstret.

Måsta snart inhandla födelsedagspresenter till Ingela ( som gav mig en fin present igår, den lilla tokan), Jimmy och Kristian. Ingela har fest ikväll, likaså Kristian. Jimmy har ingen fest , men ska komma hit tidiga eftermiddagen och titta på fotboll och dricka folköl med Stefan. Tesosteronet kommer att flöda när de klunkar sin mjöd och ger ifrån sig en del gutturala läten och en hel del svordomar över "idiotiska jävla klantkantspelare" och i ren ilska kommer de att vilja äta upp sina små rosa tipslappar.

Dessutom vill jag hinan med att både sola solarium och gå långpromenad med mamma samt att jag ju måste bestämma en partyoutfit - Gaaaah! I got absolutely nothing to wear!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Emilia
2007-03-03 - 12:18:52

Hoppas du hittrar nån snygg outfit till slut trots allt :)

starish
2007-03-03 - 12:40:21

Kan du inte ta din gröna eller svarta tyllklänning?! du e ju så fin i dom å så slipper jag känna mig ensam i klänning.. puss =)

Sweetheart
2007-03-03 - 13:37:12

Önskar dig en trevlig kväll! Ser fram mot en trevlig bild på din outfit :) Hoppas din lördag har varit bra hittills :) Kram!

Sandra
2007-03-03 - 13:43:39

Ha så trevligt ikväll! Hoppas på en fin bild på din outfit sen :) Riktigt kul att läsa i din blogg. Fortsätt skriva mycket och bra samt lägga in fina bilder! Kram

Julia
2007-03-03 - 14:00:00

Snön har precis slutat hos oss, skönt. Just nu så regnar det bara :S

Önskar dig en trevlig kväll!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: