GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sumpdusch

2007-03-14 | 11:33:41 | Smink, Hudvård, Skönhet

Ojoj, det ser ut som att jag badat i massa äckligt snus just nu i badkaret...men det är kaffesump.
Har velat testa det lääänge sen jag läste det som "husmorstips" i någon tidning hos frissan sist i någon damtidning..och nu när jag ändå varit duktig och sprungit kunde jag ju göra en rejäl skrubbning av kroppen för att liksom fortsätta på hälsa/välgörande/kroppsvårdtemat.

Och ojoj, tänk att kaffesump kunde kännas så strävt, så peelande, så skrubbande och så välgörande!
Huden känns alldeles jättelen plus att den brusar så där härligt av att blodcirkulationen nog fått sig ett glädjefnatt!

Fast nu får jag nog snabbt gra rent och skribba badkaret också ...annars kommer Tsefan nog undra vad fan jag gjort när han kommer hem på lunchen...
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-03-14 - 12:46:27

Så härligt med en joggingrunda :) Man känner sig så nöjd efteråt! Kaffesump har ajg aldrig provat, har dock hört att socker ska vara väldigt bra :) Kramis!

Anna
2007-03-14 - 13:18:50

sweetheart: Mmmm det känsn bra i kroppen och tur var det att jag motionerade så - nu när jag vräkt i mig massor av mackor, haha. kram på dig sweetie!

Mia
2007-03-14 - 15:13:41

men en sumpdusch ska även jag prova någon kväll. Ha vilket roligt namn, sumpdusch...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: