GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ohhh what a beautiful guccimorning!

2007-03-12 | 08:41:26 | Foto/Fotografering

146310-1087

Mmmmm underbar och iskall smoothie och en rykande het kaffemedvarmmjölkochkanel...Orange Spice doftljus, Väsklitteratur och min Guccipåse - what a beautifuuuuuuuulll moooooooorning!

Sitter och slötittar på nån film på Canal + med Chris " Mr Big i SATC" Noth och Heather " Jag har cirkulerat i de flesta Spellingserier" Locklear och jag kanske anar att den unga tjejen kan vara den där Hillary Duff ?....lite småmysig och väldigt amerikansk kärleksfilm i alla fall.

Idag kanske jag och Li ska åka till Jönköping och Ikea. Då tror jag att jag ska köpa två stycker gungstolar, en grön och en blå och kanske kanske om tid och rum finns att vi går till Gallerix så ska det inhandlas en tavla eller två.

Glömde förresten nämna gårdagens ytterligare prov på min extrema klumpighet - jag tappade en champinjonburk på onda tån - dock snuddade den endast vid den återstukade tån och landade mest på den bredvid samt att jag lyckades tappa ut nästan all middagsspagetti i diskhon då jag inte fått på locket ordentligt på pastakokargrytan när jag skulle hälla av vattnet.

wellwell - önskar er alla en underbar måndag!

Recept på smoothien

* Smått tinade frysta jordgubbar
* 1 liten banan
* Krossat linfrö
* 2 stycken Activa jordgubssyoghurtar
* Brämhults färskpressade Blodapelsinjuice
Kommentera 9 st

Kommentarer
sara
2007-03-12 - 08:48:46

ohh , låter skitgott juhe :)

mia
2007-03-12 - 08:55:15

Men du är väl för söt, frukost med en påse :)Det kanske man skulle börja med då jag inte klarar av att slänga mina påsar från Dior och Gucci men inte vet vad jag ska göra av dem... Ha det så gott idag.

Maria
2007-03-12 - 09:06:40

Oj det där såg verkligen inte fel ut!

maria
2007-03-12 - 16:47:53

Oj va härligt det ser ut!

Nina
2007-03-12 - 17:41:12

så mumsigt med smoothiee..

leopardia
2007-03-12 - 20:21:39

ska nog haka på det här med att börja göra smoothiesar... har frysta blåbär och björnbär hemma...

leopardia
2007-03-12 - 20:22:31

förresten, om du missar några av mina kommentarer, så blir de stoppade av spamfiltret när jag lägger till bloggadressen...

leopardia
2007-03-12 - 20:23:44

så du inte tror att jag struntar i dig, eller att jag inte läser :) jag kan ju som uppenbarligen spamma ändå ;)

Tormodnelly
2008-12-22 - 10:55:55

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: