GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

oh the darnest damn

2007-03-15 | 08:38:10 | Vardag

det går inte att lägga upp bilder just nu till bloggen...och jag som hade världens modegrej i bildväg på G...well well, så typiskt nu när man ska försöka vara en modeblogg i 5 dagar så man kan få sig den där resan till NY...oh damn oh damn...

hehe.

Annars har jag mest svårt för att bestämma mig för saker..

*Mackor och smoothie eller Nutrilette Bar och latte till frukost?
*Stanna till på fredag eller åka hem på torsdagen efter onsdagens Brettkonsert i Sthlm nästa vecka...?
*Köpa soffa eller vara nöjd med gamla?
*Uppsatt eller nedsläppt hår?
*Springa eller promenad idag?
*Skratta eller gråta?


well well
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ina
2007-03-15 - 09:18:15

Hejsan!
Måste bara skriva och berätta att din blogg blivit min favorit under de senaste veckorna! Måste kolla in flera gånger om dagen! Du skriver så bra och verkar vara en jättesöt och trevlig person. :)

Mina val för dagen skulle vara:
*Mackor och smoothie till frukost
*Stanna till på fredag i Sthlm nästa vecka
*vara nöjd med gamla soffan
*Uppsatt hår
*promenad
*Skratta

Ha en super dag!!!

Kram

Yonna
2007-03-15 - 09:24:15

Jag tycker:
* Mackor och smoothie till frukost
* Stanna på fredagen i Stockholm!
* Hmmm, beroende på ekonomin ;-) Annars skulle det ju vara kul att köpa en ny soffa, inte sant?
* Nedsläppt hår!
* Lång och härlig vårpromenad
* Skratta såklart! Gråta är inge roligt!
KRAMAR

Anna
2007-03-15 - 09:38:50

Ina: Men gud tack! vilken gullig och glädjande kommentar så här på morgonen =) Jag fick ett jättestort leende på läparna minsann!
hittils har jag klarat av mackor o smoothie till frukost =)
kram på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: