GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mössa på mössa av latte kaffe rödtjut partyplaner - ska vi ut?

2007-03-17 | 20:31:33 | Foto/Fotografering

146310-1128

Dålig bloggdag både vad gäller från min egen sida - få inlägg och dåligt med besökare och jag har fallit från topplistan *buhuhu:ar en skvätt*

Men jag har haft det ganska trevligt ändå med promenad, lattes och te.
Jag har spenderat eftermiddagen hemma hos bästaste Karin där jag bjöds på kaffe, te och rödvin. Vi tittade på två avsnitt av SATC, säsong 5 och sedan gick vi två hem till mina föräldrar och åt pappas goda lasagne och mer vin och öl.

Nu är jag hemma hos mig och är nyduschad och lyssnar på Stefan och Jimmys prat och nickar vänligt instämmande då och då eller kommer med lagom spydig alternativ tyken, kommentar om typiska killsaker och låtar jag inte känner till eller fotbollsspelare I don't give a damn about.

Jag pratar med Ofelia på msn och vi ska ses i Stockholm i veckan - woohoo!
dessutom är Karin på Ingång, redo för utgång - det är minsann Irländsk Afton på lokalen här i byn i afton.

menmen - vad ska jag ha på mig???

God Afton God Afton God Afton!
Kommentera 7 st

Kommentarer
emelle
2007-03-17 - 20:44:50

Åh! SATC är min favorit och Greys anatomy. Tänk, jag har två avsnitt från onsdags som jag inte sett! Nu sitter jag och filar på ett reportage.. hrm... Ser smaskigt ut. Hur gör du din kaffe? Ta påd ig något glittrigt! Det piggar alltid upp

Ofelia
2007-03-17 - 21:18:10

Hähä, hoppas du har kul på den dära irländska aftonen... Drick för mig också! ;D

Pusspuss.

Fredrik
2007-03-18 - 00:11:06

riktigt mycket latte... =)

Julia
2007-03-18 - 10:30:55

stackars dig, jag kommer ändå aldrig upp på toplistan....snyft! Hur är det annars? =)

Kim
2007-03-18 - 10:43:16

blev sugen på latte nu, och jag som inte ens dricker kaffe..

Sweetheart
2007-03-18 - 15:33:37

Åh så gott ditt kaffe såg ut! Mums :) Blev grymt sugen på lasagne nu när jag såg att du ätit det... Jag som inte ens tycker om det ?! :P

Jessica
2007-03-18 - 15:50:07

Jag läser iaf din blogg varje dag :) Hoppas du kommer upp på topplistan igen så att fler kan läsa din härliga blogg! Kram på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: