GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mina nya jeans blir bara bättre och bättre

2007-03-11 | 19:34:13 | Vardag

146310-1081Jag gjorde spagetti med en sås innehållandes lupinfrön, vita bönor, jalapeños, soltorkade tomater, majs och champinjoner så fick Stefan äta fläskfilén med klyftpotatisar...

Jag blev så osugen på kött när jag skar i filén...eller jag var inte ens sugen innan...nepp jag är nog snart helvegetarian igen.

Jag har plåtat mig själv lite granna i mina nya jeans som jag bara älskar mer och mer - de är skitsköna verkligen och jag "upptäcker nya kvalitéer" hela tiden!
Hittade nu att de har en gömd dragssko vid bensluten så jag kan puffa till dem om jag vill eller använda dem som knickers i sommar med högklackade sandaletter.

Lägger nog upp lite bilder i nästa inlägg sen , hihi.

Men nu ska jag göra mig mer te, en kaffemedvarmmjölk samt en fruktsallad!
Kommentera 5 st

Kommentarer
emelle
2007-03-11 - 20:22:25

Härligt med finesser! Såg riktigt smaskigt ut!

Jessica
2007-03-11 - 20:29:40

Det är underbart när man hittat de "perfekta" jeansen, för det kan ju ta sin lilla tid att hitta dom :p

Yonna
2007-03-11 - 20:44:54

Spännande! Jag vill se bilderna NU NU NU! :-D De verkar ju vara RIKTIGA dröm-jeans!
Det är konstigt detdär, hur man kan hitta ett klädesplagg som man bara klickar med ;-)

Jag måste säga att jag tycker det är UNDERBART att vara vegetarian! Det vet du nog, för det låter som att du varit det förut :-) Man är så... skuldfri, om jag kan säga så ;-)

Trevlig kväll till dig, söta du! Kramar

Anonym
2007-03-11 - 20:58:21

Gud vad gott med fruktsallad

art[e]fact
2007-03-11 - 21:00:41

Kul att se dina nya jeans sen! Vad är det för märke? Var på jeansjakt idag, men fasen vad svårt det ska vara... Kom hem tomhänt :(

trevlig kväll!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: